4 سارق ویلای اجاره ای در بابلسر دستگیر شدند/ سرقت 7 میلیارد ریالی\

4 سارق ویلای اجاره ای در بابلسر دستگیر شدند/ سرقت 7 میلیارد ریالی

  • کد خبر: 2111102210
  • چاپ
  • انتشار: 09 خرداد 1401 - 16:27

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۴ سارق و مالخر ویلای اجاره‌ای در شهرستان بابلسر خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، سرهنگ " حسین زارع " در بیان این خبر گفت: در پی وقوع سرقت منزل مبنی بر اینکه زن و شوهری پس از اجاره موقت ویلا در شهرستان بابلسر، تمام اسباب و اثاثیه و لوازم منزل و حتی شیرآلات و پمپ‌های استخر را به سرقت بردند، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان بابلسر در بررسی محل وقوع جرم و پایش محدوده سرقت و اقدامات فنی و پلیسی، آن‌ها را کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی کردند.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با تجمیع ادله بدست آمده و سرنخ‌های موجود، سارقان و ۲ نفر مالخر با هماهنگی قضائی دستگیر و کلیه اموال مسروقه کشف و به پلیس آگاهی شهرستان بابلسر انتقال داده شد.
سرهنگ زارع در پایان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مکشوفه بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شد به شهروندان توصیه کرد: منازل و اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز و از نگهبانان مطمئن و مورد اعتماد استفاده کنند و در اجاره موقت منزل کلیه جوانب را رعایت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار