با ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد خواهیم کرد\
  • فرماندار جویبار:

با ساخت و سازهای غیر مجاز به شدت برخورد خواهیم کرد

  • کد خبر: 2111102199
  • چاپ
  • انتشار: 08 خرداد 1401 - 21:36

فرماندار جویبار با اعلام اینکه ساخت و سازهای  غیرمجاز منجر به برخورد از سوی استاندار شده است، گفت: ما هم به شدت با این ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد خواهیم کرد و با دستگاه‌ها ی خدماتی که ارائه خدمات به این موارد غیر قانونی داشته باشند، برخوردخواهد شد.

 

به گزارش استناد نیوز، کمال رستمعلی شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اداری که در حسینیه امام حسن مجتبی ( ع)  لاریم برگزار شد با بیان اینکه بحث تنظیم  بازار کار بزرگی بوده که از سوی دولت در کشور آغاز شده است، افزود: همه وظیفه داریم دراین کار بزرگ مشارکت داشته باشیم تا در زمان بسیار کوتاه به ثبات اقتصادی در بازار برسیم .

وی فضای موجود بازار شهرستان را خوب ارزیابی کردو افزود: هدف مهم ما این است که کار شهرستان به نحو احسن انجام شود .

فرماندار جویبار در ادامه به سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی و سالروز پاسداشت ۱۵ خرداد اشاره کردو گفت: امام راحل بعد ازسالها به اسلام عزت بخشید و پرچم پرافتخار تشیع را در جهان به اهتزار درآورد.

وی خاطر نشان کرد: تا به امروز انقلاب اسلامی مورد خشم مستکبران جهانی بوده اما همیشه یارو یاور مستضعفان جهان بوده است .

کمال رستمعلی در پایان با گلایه  از مدیرانی که در مراسم شب وداع و تشییع شهید گمنام در شهرستان حضور نداشتند، گفت: ما این پست و مقام را بدهکار خون شهدای این نظام هستیم و شرکت در این مراسم کمترین کاری است که می توانیم برای پاسداشت خون شهدای انقلاب اسلامی داشته باشیم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار