رد بیش از 2 میلیارد ریال رشوه توسط ماموران پلیس فتا در کرمانشاه\
  • فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛

رد بیش از 2 میلیارد ریال رشوه توسط ماموران پلیس فتا در کرمانشاه

  • کد خبر: 2111102050
  • چاپ
  • انتشار: 13 ارديبهشت 1401 - 19:47

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از رد رشوه بیش از ۲ میلیارد ریالی توسط مأموران پلیس فتا کرمانشاه خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با استفاده از اوراق شناسایی و مدارک هویتی افراد مختلف اقدام به صدور گواهی فعالیت و تهیه مبایعه نامه جعلی واحد صنفی کرده و با مراجعه به بانک نسبت به تهیه دسته چک اقدام و دست به کلاهبرداری در کشور می‌زنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: با به جریان افتادن پرونده تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و مأموران پلیس فتا موفق به شناسایی محل سکونت سردسته باند کلاهبرداری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران علاوه بر دستگیری سردسته باند تعدادی دسته چک و مدارک هویتی به نام اشخاص مختلف و مبایعه نامه و گواهی فعالیت جعلی کشف کردند.
جاویدان خاطرنشان کرد: سردسته باند کلاهبرداری در ادامه و برای فرار از دست قانون به سرگرد شهسواری و سروان رضایی پیشنهاد رشوه ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی را در قالب پنج کارت بانکی مطرح می‌کند اما این مأموران پاکدست و وظیفه شناس با رد آن نسبت به ضمیمه کردن کارت‌های بانکی در پرونده اقدام می‌کنند.
وی با بیان اینکه بازرسی استان کرمانشاه هم پس از بررسی‌های لازم صحت اقدام ارزشمند مأموران پلیس فتا را تأیید کرده است، گفت: این موضوع ثابت کرد پلیس در برخورد با مجرمان مقتدرانه عمل کرده و با شرافت و پاکدستی تنها به فکر خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند متعال و اقشار مختلف جامعه است.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با اشاره به دستگیری سه عضو دیگر باند از معرفی هر چهار کلاهبردار به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار