فوتی های بیماری کرونا در 21 استان کاهش یافت\

فوتی های بیماری کرونا در 21 استان کاهش یافت

  • کد خبر: 2111102023
  • چاپ
  • انتشار: 10 ارديبهشت 1401 - 13:15

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بررسی هفته اول اردیبهشت مصادف با هفته ۱۱۴ همه‌گیری کرونا نشان می‌دهد که در سه استان قم، کرمانشاه و زنجان، میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا صفر و در ۲۱ استان، فوتی‌های کرونا کاهش یافته است.


به گزارش استناد نیوز، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه در گزارشی منتشر کرد: در هفته اخیر، افزایش بیماران بستری کرونا در دو استان کشور گزارش شده است.
تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در کشور ۶۸۸۳ نفر، تعداد موارد بستری جدید در کشور ۱۲۶۶ نفر و تعداد فوتی‌های جدید در کشور ۱۴۲ نفر بوده است.
در استان تهران نیز در هفته اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۱، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۴۷۸ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۱۹۶ نفر و تعداد فوتی‌های جدید ۲۰ نفر بوده است. در عین حال در استان تهران، در هفته اخیر موارد بستری و فوت کاهش یافته و بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر در حد متوسط کشور بوده است.
تا کنون ۶۴ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۸۶۸ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۸۰۵ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۴۶۹ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۲۳ هزار و ۶۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
اکنون هیچ شهری وضعیت قرمز کرونایی ندارد و ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۲۱ شهر در وضعیت زرد و ۹۴ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار