بیش از 45 هزار مشترک به مشترکین مازندران افزوده شد\
  • مدیر عامل توزیع برق مازندران؛

بیش از 45 هزار مشترک به مشترکین مازندران افزوده شد

  • کد خبر: 2111102005
  • چاپ
  • انتشار: 08 ارديبهشت 1401 - 08:44

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت :در سال گذشته بیش از 45 هزار 800 مشترک به تعداد مشترکین  توزیع برق مازندران اضافه شد.

 

به گزارش استناد نیوز ، سید کاظم حسینی کارنامی  اظهار داشت: تعداد مشترکین برق در حوزه شرکت توزیع نیروی برق مازندران که از شهرستان گلوگاه تا فریدونکنار را شامل می شود  بیش از یک میلیون و 516 هزار مشترک می باشد که تعداد45 هزار  و 800مشترک در سال گذشته به آن اضافه شده است.

وی  با اشاره به راه اندازی سامانه ساتپ جهت خرید کنتور توسط متقاضی به منظور افزایش سرعت فرآیند واگذاری انشعاب گفت : در سال های اخیر یکی از دغدغه های شرکت های توزیع تسریع در خدمات به مشترکین و از جمله کاهش مدت زمان واگذاری انشعاب بوده است. به همین منظور درخصوص تامین کنتور و حذف واسطه ها در سال 1400 با راه اندازی سامانه ساتپ  در شرکت توزیع برق مازندران مشترک مستقیماً می تواند به خرید کنتور از تولیدکنندگان اقدام نماید.

حسینی کارنامی افزود: در این روش مشترک پس از درخواست انشعاب از یکی از روش های غیرحضوری (مراجعه به دفاتر پیشخوان، سایت شرکت و سامانه برق من) و طی فرآِیند مربوطه ، همزمان با اعلام هزینه انشعاب، با دریافت پیامکی حاوی لینک پرداخت هزینه کنتور  به صورت مستقیم میتواند اقدام به خرید کنتور نماید.

وی تصریح کرد: یکی از سیاست های کلان شرکت این است که  با رفع مشکل تامین سایر تجهیزات نصب مدت زمان خدمت به متقاضیان در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار