همراهی مردم به پایداری شبکه برق کمک می کند/با نصب برق من خدمات غیرحضوری دریافت کنید\
  • مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان ؛

همراهی مردم به پایداری شبکه برق کمک می کند/با نصب برق من خدمات غیرحضوری دریافت کنید

  • کد خبر: 2111101974
  • چاپ
  • انتشار: 06 ارديبهشت 1401 - 09:42

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت : با تمهیدات اندیشیده شده وزارت نیرو وشرکت توانیر در سال تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال کاملا آماده‌ایم و تلاش بر این است با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده، ناترازی‌های تولید و مصرف جبران شود.


به گزارش استناد نیوز، سید علی آقازاده نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام و خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن دیدار با محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل این شرکت، به گفتگو پیرامون مسائل صنعت برق پرداختند.
در این دیدار آقازاده ضمن تبریک انتصاب محمدتقی مهدیزاده بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان، اظهار داشت: صنعت برق کشور طی سالیان اخیر با چالش جدی مواجه شده است که نیاز به اقدامات اساسی و زیربنایی در این حوزه کاملا محسوس و ضروری می باشد.
وی تاکید کرد: باتوجه به اهمیت و ضرورت وجود برق در زندگی مردم، تامین رفاه و آسایش شهروندان در گرو پایداری شبکه های برق است.
نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: گذر موفق از تابستان سالجاری و سالهای آتی چالش جدی صنعت برق است و می توان با رفع ضعف برق ها و رفع فرسودگی شبکه های توزیع برق به تامین آسایش مردم کمک کرد.
خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان، برخی درخواست های مردمی و مطالبات عمومی در حوزه انتخابیه خود را مورد پیگیری قرار داد.
وی درادامه به تبیین برخی چالش های صنعت برق کشور درحال حاضر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با جذب اعتبارات لازم، بتوان مشکلات مهم و اساسی شرکت توزیع برق گیلان را ازجمله نیاز به نوسازی شبکه های فرسوده با سرعت بیشتری عملیاتی و اجرا شود.
همچنین در این نشست محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: سال گذشته سال بسیار سختی برای صنعت برق کشور بود و باید با تدابیر و اقدامات جدی از بروز و تکرار این مشکلات پیشگیری کنیم.

وی افزود : تجربه گذر از پیک بار سال گذشته نشان داد که برای تأمین برق پایدار در پیک سال جاری، باید به سمت مدیریت بار مشترکین حرکت کرد، لذا رویت پذیری و کنترل پذیری مصرف مشترکین از طریق توسعه کنتور هوشمند یکی از مهم‌ترین ابزارها برای پیاده‌سازی طرح های مدیریت مصرف می باشد که از سالیان گذشته در دستور کار صنعت برق قرار گرفته و هم اکنون با سرعت بیشتری در حال پیگیری است.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع برق گیلان خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح امکان ارسال فرمان قطع و وصل و همچنین اخطار پیش از قطع به مشترک مقدور می باشد به نحوی که قابلیت محدودیت بار از طریق کنتور هوشمند انجام می شود و با کنترل پذیر کردن مشترکین پرمصرف از راه دور، قابلیت اعمال محدودیت بار مصرفی برای آنها در ایام پیک فراهم می شود که می تواند کمک بسزایی به پایداری شبکه و عدم قطع سایر مشترکین داشته باشد.
وی تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده وزارت نیرو وشرکت توانیر در سال تولید،دانش بنیان،اشتغال آفرین برای مدیریت بار اوج مصرف در تابستان امسال کاملا آماده‌ایم و تلاش بر این است با پشتوانه برنامه‌های تدوین شده، ناترازی‌های تولید و مصرف جبران شود.
مهدیزاده گفت: برای خدمت رسانی شایسته و مناسب به مردم همراهی و همدلی مشترکین لازمه و اصل مورد نیاز است و امیدواریم بتوانیم با تلاش و کوشش تمامی کارکنان و همگرایی مسئولان استان بتوانیم خدمت رسان مردم شریف استان به بهترین شکل ممکن باشیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در انتها به سامانه غیر حضوری"برق من" اشاره و بیان کرد: مشترکان برق با نصب اپلیکیشن برق من و ورود به این سامانه می‌توانند علاوه بر امکان پرداخت آنلاین صورتحساب از تمامی خدمات شرکت توزیع نیروی برق گیلان بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات و امورهای توزیع برق بصورت غیرحضوری بهره‌مند شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار