سامانه سها از جمله اقدامات پیش رو در این مدیریت است که تمامی مطالعات آن انجام ، سامانه آزمایشی طراحی و پس از طی مراحل اداری از این سامانه رونمایی خواهد شد. در این سامانه فقط تمامی موضوعات مربوط به شبکه فروش از قبیل جذب الکترونیکی نماینده،پرسشنامه ادواری رضایت مندی نمایندگان (پارنت) ، پایش نمایندگان( نشان)و دسترسی به تمامی بخشنامه های ارسالی گذشته مربوط به حوزه امور نمایندگان که از طریق مدیریت امور شعب و نمایندگان و همچنین بیمه مرکزی ابلاغ گردیده است قابل بهره برداری است.
به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ قاسم قشقاوی گفت ازدیگر اقدامات خوب صورت گرفته ایجاد کارت شناسایی هوشمند نمایندگی است که در سال جاری از آن رونمایی خواهد شد وی گفت:"بنو کارت" منحصر به فرد و کاملا بر بستر دیجیتال است که مورد مشابهی در صنعت بیمه ندارد.
قشقاوی، در رابطه با حوزه امور نمایندگان گفت: یکی از سیاست های مدّ نظر این مدیریت توسعه کمّی نمایندگان است که تا پایان سال 1400 تعداد نمایندگان فعال شرکت به بیش از 700 نماینده فعال رسید که 35 درصد آنها فقط در سال 1400 جذب شده اند.
به گفته وی، شرکت بیمه تجارت نو درخصوص توسعه کمی نمایندگان ، رشد صد درصدی را در سال 1400 نسبت به سال گذشته تجربه کرده است به طوری که در سال 1399 تعداد 108 نماینده و در سال 1400 تعداد 250 نماینده جذب شده اند.
مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارتنو، اظهارداشت: این شرکت در سال جاری کاملا دیجیتال محور بوده و جذب نمایندگان این شرکت در یک پروسه تمام الکترونیک که به صورت پایلوت از چند شعبه شروع خواهد پذیرفت.
مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارتنو، در مورد ارتقا "حامینو" که پکیج حمایتی این شرکت از نمایندگان است، گفت: در راستای حمایت همیشگی از شبکه فروش، در صدد جذابیت بیشتر حامینو هستیم.
در همین راستا پس از اخذ پیشنهادات شبکه فروش و همچنین مطالعه دیگر شرکت های بیمه ای، پیشنهادهای بسیار خوبی ارائه شده است و پیش بینی می شود با مساعدت هیات مدیره محترم بتوانیم پکیج رفاهی بیشتری را برای نمایندگان رقم بزنیم.
وی، با بیان اینکه ابتدای هرسال عملکرد سال گذشته نمایندگان بر اساس شاخص های عملیاتی و بیمه گری ارزیابی و رتبه نماینده به وی ابلاغ می گردد گفت:ارائه هرگونه خدمات به نمایندگان از قبیل حدود اختیارات و صندوق نمایندگی و مواردی از این دست صرفا براساس رتبه نمایندگی صورت خواهد پذیرفت.
مدیر امور شعب و نمایندگان ابلاغ بودجه نمایندگان را از دیگر اقدامات منحصر به فرد در صنعت بیمه خواند و گفت هر ساله بودجه نمایندگان در هر رشته با ملاحظات ضریب هندسی پرتفوی نمایندگی،سهم فروش نمایندگان در فروش غیر مستقیم و کنترل ترکیب پرتفوی با فروش حداقلی در هر رشته به تمامی نمایندگان ابلاغ می گردد و هر فصل نمایندگان پایش و عملکرد ایشان مشخص عندالزوم توصیه های اصلاحی به نماینده ابلاغ می گردد.
با این رویکرد تمامی نمایندگان برنامه محور و فروش بر اساس برنامه اعلامی صورت می پذیرد.