۱۵.۰۰۰ کنتور هوشمند در مشهد نصب‌ شده است/ برای گذر از پیک در کنار مردم خواهیم بود\

۱۵.۰۰۰ کنتور هوشمند در مشهد نصب‌ شده است/ برای گذر از پیک در کنار مردم خواهیم بود

  • کد خبر: 2111101961
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 12:15

مدیرعامل برق مشهد با بیان این‌که در شهر امام رضا علیه‌السلام، اقدامات بسیار ارزشمندی در خصوص هوشمندسازی انجام‌شده است، گفت :در راستای مصوبات دولت برای مشترکین سه‌فاز پرمصرف و همچنین مشترکین دیماندی در حال حاضر حدوداً ۱۵.۰۰۰ کنتور هوشمند نصب‌ شده است و مشترکین مورد نظر علاوه بر رویت پذیری، کاملا کنترل پذیر شده اند.


به ‌گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط‌عمومی، داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد به همراه تعدادی از معاونین خود به‌ منظور آشنایی با روند توزیع انرژی الکتریکی در شهر مشهد از مرکز راهبری شبکه‌های ۲۰ کیلوولت (مرکز دیسپاچینگ) برق مشهد بازدید کردند.
در این بازدید که مهندس رمضانی مدیرعامل، مهندس آذری معاون بهره برداری و نگهداشت و جمعی از مدیران توزیع برق مشهد فرماندار و معاونین ایشان را همراهی می‌کردند، مهندس رمضانی طی گزارش مبسوطی از مجموع فعالیت های شرکت توزیع برق مشهد گفت، توزیع برق مشهد دارای 1.700.000 مشترک بوده که حدوداً ۸۰ درصد مشترکان بخش خانگی هستند، از آنجایی‌ که حدوداً ۴۰ درصد مصرف انرژی برق در بخش خانگی مصرف می‌شود لذا ضرورت دارد توجه ویژه به این بخش شود، مهندس رمضانی افزود، توزیع برق مشهد وظیفه تامین برق شهر مشهد، شهر های طرقبه و شاندیز و 482 روستا را برعهده دارد.
وی افزود، انرژی الکتریکی شهر مشهد از 52 پست فوق توزیع تامین می‌شود که به وسیله ۴۲۵ فیدر ۲۰ کیلوولت انرژی تحویلی، در سطح مناطق زیر مجموعه توزیع می‌گردد.
مهندس رمضانی با بیان اینکه در شهر مشهد 273.000 چراغ روشنایی معابر نصب‌شده است افزود، تمامی کنتور های سیستم روشنایی معابر به کنتور هوشمند متصل شده‌است و مراحل مدیریت روشنایی معابر در سطح شهر کاملاً رؤیت پذیر و کنترل‌پذیر می‌باشد.
وی اضافه کرد، حرم مطهر رضوی از اماکن بسیار مهم و حساس برای این شرکت محسوب می‌شود، و همواره تلاش بر این است که بهترین خدمات را به زائرین و مجاورین آن حضرت ارائه شود.
مدیرعامل برق مشهد با بیان این‌که در شهر امام رضا علیه‌السلام، اقدامات بسیار ارزشمندی در خصوص هوشمندسازی انجام‌شده است افزود، در راستای مصوبات دولت برای مشترکین سه‌فاز پرمصرف و همچنین مشترکین دیماندی در حال حاضر حدوداً ۱۵.۰۰۰ کنتور هوشمند نصب‌ شده است و مشترکین مورد نظر علاوه بر رویت پذیری، کاملا کنترل پذیر شده اند.
مهندس رمضانی در ادامه همچنین گزارشی از مجموعه فعالیت‌ های عملیات خط گرم، تعویض سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار، برنامه خاموشی اوج مصرف، اپلیکیشن برق من و سامانه اطلاع‌ رسانی را ارائه نمود.
داوری معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد در ادامه گفت، از آنجایی که همواره مردم توقع بهترین خدمات را از سازمان های خدمات رسان دارند و با توجه به اینکه صنعت برق جز خدمات زیرساخت هر شهر و کشور تلقی می‌شود و ارائه خدمات مناسب از سوی شرکت‌های برق به مشترکین و شهروندان از اهمیت بسزایی برخوردار می‌باشد لذا در زمان پیک باید به‌ گونه‌ ای برنامه‌ریزی شود که مشترکین و شهروندان کاملاً در جریان جداول مدیریت بار قرار گرفته و فعالیت روزمره خود را براساس اطلاعات ارائه‌شده تنظیم نمایند.
وی گفت، توقع مردم در زمان پیک بار از شرکت توزیع اطلاع‌رسانی دقیق و منظم بوده و باید جداول مدیریت بار برای زمان های مختلف به گونه ای تنظیم گردد که رضایت خاطر مردم جلب شود.
فرماندار شهرستان مشهد افزود، فرمانداری همراه با توزیع برق مشهد هميشه در کنار مردم بوده و برای گذر از پیک سال جاری تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که رضایت مردم جلب شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار