تأمین مالی ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان توسط بانک صنعت و معدن/ حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان\

تأمین مالی ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان توسط بانک صنعت و معدن/ حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان

  • کد خبر: 2111101886
  • چاپ
  • انتشار: 27 فروردين 1401 - 13:41

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: این بانک در سال گذشته به ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان که از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به بانک معرفی شده اند، ۴۴۰ فقره تسهیلات پرداخت کرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از بانک صنعت و معدن، «علی خورسندیانم اظهار داشت: این بانک در سال گذشته، یک‌هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال به شرکت‌های معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی مطابق تفاهم نامه منعقده با آن صندوق پرداخت کرده است.
وی افزود: ۳۴ هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از منابع داخلی این بانک به شرکت‌هایی که طبق درگاه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانش بنیان شناخته می‌شوند و ۹۴۲ میلیارد ریال نیز از محل قراردادهای منعقده با صندوق توسعه ملی با معرفی نامه از معاونت مزبور از سوی بانک صنعت و معدن به شرکت‌های دانش بنیان پرداخت شده است.
خورسندیان با اشاره به لزوم ایجاد بستر مناسب برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان‌داشت: استفاده از ایده‌های نو و نتایج تحقیقات و پژوهش‌ها در حوزه های مختلف صنعتی و تجاری‌سازی آنها نیازمند ایجاد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان است که لازمه آن هم تأمین مالی به موقع و سرمایه گذاری مناسب این‌گونه شرکت هاست و بانک صنعت و معدن با همکاری چندین دانشگاه و سازمان ها و نهادهای ذی‌ربط اقدامات خوبی در این زمینه به انجام رسانده است.
مدیرعامل بانک صنعت ومعدن تأکید کرد: امسال نیز در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال، حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها در دستور کار قرار دارد و این بانک آمادگی خود برای پذیرش برای اعطای تسهیلات و ارائه انواع خدمات بانکی از جمله صدور ضمانتنامه، گشایش اعتبار اسنادی و سایر خدمات بانکداری خرد را در جهت مساعدت و تسهیل امور شرکت‌های یاد شده اعلام می‌دارد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار