عملیات اجرایی فیبر مخابراتی در روستاهای جویبار تا یک ماه آینده آغاز می شود\

عملیات اجرایی فیبر مخابراتی در روستاهای جویبار تا یک ماه آینده آغاز می شود

  • کد خبر: 2111101867
  • چاپ
  • انتشار: 25 فروردين 1401 - 15:55

رئیس اداره مخابرات شهرستان جویبار از عملیات اجرایی دفن فیبر از منطقه لاریم تا مخابرات کردخیل مشک آباد خبر داد و گفت که عملیات حفاری این طرح تا یک ماه آینده آغاز می شود.

 

ناصر مرادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه متاسفانه به دلیل سرقت های صورت گرفته ارتباط مخابراتی 15 روستای منطقه پهناب و مشک آباد قطع می شود، افزود: سرقت فیبر مخابراتی برای سارقان هیچ گونه ارزش مالی ندارد و این فیبرها به صورت تیرهای مخابراتی از سال های گذشته از جویبار تا منطقه پهناب نصب شده اند که همیشه مورد طمع سارقان بوده است.

وی با اعلام اینکه برای جلوگیری از این سرقت ها دفن فیبرهای مخابراتی در دستور کار مخابرات شهرستان قرار گرفته است، گفت: هزینه اجرای این طرح 800 میلیون تومان برآورد شده که بیش از 700 میلیون تومان آن توسط مخابرات و مابقی توسط شوراها و دهیاران انجام می شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان جویبار با بیان اینکه این فیبر از مسیر لاریم به صورت حفاری در عمق حدود 110 تا 120 متر دفن تا به منطقه مورد نظر برسد، اظهار داشت: با  اجرای این پروژه قطعی های ناشی از سرقت به صفر خواهد رسید.

مرادی با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد 30 بار قطعی مخابرات و اینترنت در برخی از مناطق روستایی بوده ایم، گفت: این قطعی های مکرر که بعد از سرقت ها صورت می گرفت موجب نارضایتی کسبه، دانشجویان و دانش آموزان شده بود.

وی در پایان طول مسیر طرح را چهار هزار و 500 متر  اعلام کرد و گفت: اجرای این طرح از لاریم تا مخابرات کردخیل مشک آباد است که از یک ماه آینده آغاز خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار