12 پروژه برق رسانی در چرام افتتاح شد/ اجرای پروژه برق رسانی کامپوزیتی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد\

12 پروژه برق رسانی در چرام افتتاح شد/ اجرای پروژه برق رسانی کامپوزیتی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد

  • کد خبر: 2111101865
  • چاپ
  • انتشار: 24 فروردين 1401 - 18:44

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، ۱۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی در شهرستان چُرام استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.


به گزارش استناد نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه در آئین افتتاح ۱۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی شهرستان چُرام، اظهارداشت: ۱۲ پروژه برق رسانی شهری و روستایی با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان چُرام افتتاح شد.
" جمال معتمدی زاده"، کاهش نوسانات ، ناپایداری شبکه ای، کاهش نرخ تلفات انرژی، بهره گیری از فناوری روز شبکه ای و رضایتمندی مُشترکین برق را از مهمترین اهداف افتتاح این پروژه ها عنوان و خاطرنشان کرد: ۳۷۰ اصله پایه برق فشار متوسط و ضعیف ، ۳۲ کیلومتر طول شبکه های برق احداث شده و ۲۱ دستگاه ترانسفورماتور جدید در ۱۲ پروژه برق رسانی عنوان شده بکار گرفته شد.
وی گفت: در بهره برداری از این پروژه ها ۳۰ هزار نفر در قالب هشت هزار خانوار از آن بهره مند خواهند شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه روستای شهرستان چُرام با ۲۴ خانوار و اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون تومان نیز اکنون از نعمت برق پایدار بهره مند شدند.
معتمدی زاده از تحویل ۱۳۰ نیروگاه خورشیدی با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال معادل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به عشایر شهرستان چُرام هم خبرداد.
اجرای پروژه برق رسانی کامپوزیتی برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای پروژه برق رسانی با استفاده از پایه " کامپوزیتی " برای اولین بار در این استان و در شهرستان چُرام خبرداد و اظهارداشت: بناداریم در روستاهایی که سخت گذر بوده و امکان جابجایی پایه های برق بسختی صورت می گیرد از پایه های برق " کامپوزیتی " استفاده کنیم.
معتمدی زاده گفت: این پایه ها علاوه بر اینکه قابلیت سادگی در جابجایی و حمل را دارند امکان سرقت از شبکه های برق را به پایین ترین حد ممکن می رساند.
وی، اعتبار هزینه شده برای اجرای پروژه " کامپوزیتی " در روستای " دلی باریک " شهرستان چُرام را بیش از ۵۵۰ میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: تعداد پایه های کامپوزیت احداث شده ۳۰ اصله، طول شبکه فشار ضعیف برق ۹۰۰ متر، تعداد چراغ روشنایی معابر LED استفاده شده ۳۵ دستگاه و تعداد پایه چوبی احداث شده در این پروژه هم پنج اصله بوده است.
بهره برداری از پروژه های متعدد برق رسانی در سال جاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از به بهره برداری رسیدن پروژه های متعدد برق رسانی در سالجاری هم خبرداد و اظهارداشت: براساس برنامه های پیش بینی شده، پروژه های متعددی در صنعت برق این استان در سالجاری به بهره برداری می رسد.
معتمدی زاده گفت: مهمترین پروژه برق رسانی که در ماههای اول امسال به بهره برداری می رسد خط دو مداره برق سردار شهید سلیمانی از ایستگاه سرپری دهدشت تا چاروسا با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه پروژه های برق رسانی به روستاهای فاقد برق که کُد روستایی از وزارت کشور داشته باشند با شدت بیشتری پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز شرایط سختی را بدلیل کاهش نزولات آسمانی در تامین برق پایدار خواهیم داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مردم استان مُصرانه می خواهیم در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته تا بتوانیم از پیک تابستان امسال بدون خاموشی و قطعی برق گذر کنیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار