دیدار صمیمی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی مازندران با کارکنان شعبه جویبار\

دیدار صمیمی سرپرست اداره کل تامین اجتماعی مازندران با کارکنان شعبه جویبار

  • کد خبر: 2111101833
  • چاپ
  • انتشار: 11 فروردين 1401 - 15:02

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران، ضمن بازدید از اداره تامین اجتماعی شهرستان جویبار با کارکنان این شعبه دیداری صمیمی داشت.

به گزارش استناد نیوز، حسن فلاح در این دیدار که در آخرین روز کاری نوروز 1401 انجام شد، از واحدهای مختلف این شعبه بازدید و در جریان خواسته ها و نیازهای کارکنان  قرار گرفت.

وی در این دیدار صمیمی  ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای همکاران از تلاش کارکنان سازمان قدردانی کرد و گفت: در سال 1401 همه باید تلاش کنیم تا ضمن جلب رضایت مشتریان و ارباب رجوع در جهت پیشبرد اهداف سازمان قدم برداریم.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان مازندران ادامه داد: همه باید به سهم خود در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین کوشا باشیم و تامین اجتماعی با کاهش دغدغه ها و نگرانی های نیروی کار نسبت به آینده، می تواند در این مسیر نقش مهمی ایفا نماید.

 فاطمه رضایی رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان جویبار نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال جدید، توضیحاتی در خصوص عملکرد این شعبه ارائه نمود و از احساس مسئولیت کارکنان نسبت به اهداف عالی سازمان و تکریم ارباب رجوع در شهرستان جویبار گفت.

حسن فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران

تامین اجتماعی جویبار

حسن فلاح مدیرکل تامین اجتماعی مازندران



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار