کنتورهای برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین نصب می شود\
  • مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛

کنتورهای برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین نصب می شود

  • کد خبر: 2111101829
  • چاپ
  • انتشار: 10 فروردين 1401 - 09:36

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از نصب کنتورهای برق کلیه متقاضیان جدید تا پایان فروردین ماه امسال خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق، حسین قدیمی در دیدار نوروزی با "سیدجواد یحیی زاده" سرپرست فرمانداری شهرستان خلخال، ضمن تبریک انتصاب وی ،اظهار داشت:کنتورهای مورد نیاز تامین شده و تا پایان فروردین سال جاری کنتور برق به تعویق افتاده کلیه متقاضیان جدید نصب خواهد شد و همچنین از ابتدای اردیبهشت فاصله ی زمانی ثبت نام تا نصب کنتور فقط چند روز خواهد بود.
وی در خصوص تامین زیرساخت لازم برای سرمایه گذاران عنوان کرد: با احداث پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت ،ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر برای تامین برق هر نوع سرمایه گذاری صنعتی ،کشاورزی و گردشگری در شهرستان خلخال و کوثر تامین شده است .
وی در ادامه به تشریح پروژه های پیشران شهرستان خلخال در سال جاری پرداخت و گفت:این پروژه ها جمعا به مبلغ ۱۳۵ میلیارد تومان است و احداث فاز دوم پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت خلخال ،پروژه های سرمایه گذاری توزیع ،تامین برق متقاضیان صنعتی، کشاورزی، تجاری، گردشگری و غیره و احداث ۱۷۵ کیلومتر کابل خودنگهدار نمونه ای از این پروژه ها است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه خوشبختانه تجهیزات لازم برای پروژه ها توسط شرکت توزیع برق استان فراهم شده و پیمانکاران توانمندی نیز داریم،تصریح کرد:عمده هزینه پروژه ها مربوط به تامین تجهیزات است و هدف ما از تامین تجهیزات توسط خود شرکت ،افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها است.
قدیمی به مشکلات برق شهرهای کلور و هشتجین اشاره کرد و گفت :با توجه به مسیرهای طولانی و کوهستانی این شهرها و اینکه در انتهای شبکه برق قرارگرفته اند در صورت احداث نیروگاههای مولد مقیاس کوچک ،مشکل افت ولتاژ ،کیفیت برق و مشکل تامین برق این شهرها برای کل سال برطرف خواهد شد.
وی در ادامه از ادارات و سازمان ها خواست با پرداخت به موقع هزینه ی برق مصرفی این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند.
در این دیدار نوروزی که روز سه شنبه ۹ فروردین سالجاری انجام شد ومدیر برق خلخال ،مدیر دفتر حراست و امور محرمانه و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت نیز حضور داشتند ،برخی مسائل و مشکلات حوزه برق شهرستان خلخال بررسی شد و مدیرعامل شرکت نسبت به پیگیری و رفع آنها قول مساعد داد‌.
سید جواد یحیی زاده سرپرست فرمانداری خلخال نیز در ادامه از تلاش ها و پیگیری های مدیر برق خلخال و همکاران وی قدردانی کرد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار