آغاز مقابله با جنگل خواری در مازندران/ آزادسازی هفت هکتار از اراضی ملی در قائمشهر\

آغاز مقابله با جنگل خواری در مازندران/ آزادسازی هفت هکتار از اراضی ملی در قائمشهر

  • کد خبر: 2111101797
  • چاپ
  • انتشار: 22 اسفند 1400 - 15:01

در راستای اجرای دستور ریاست جمهوری برای مقابله با جنگل خواری، اجرای حکم قلع و قمع در مناطق روستایی شهرستان قائمشهر با حضور نماینده ویژه استاندار مازندران در مبارزه با جنگل خواری، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری و رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قائمشهر آغاز شد.

به گزارش استناد نیوز، نماینده ویژه استاندار مازندران در امور صیانت از اراضی روز یک شنبه با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم تا در راستای حفاظت از بیت المال و اموال عمومی کشور صیانت کنیم، گفت: با توجه به دستور ریاست جمهوری و تاکید استاندار مازندران در خصوص متصرفین به اراضی ملی طبیعی، کارگروه خصوصی تشکیل شد.

ناصر اکبرزاده با بیان اینکه امروز چهار فقره حکم قضائی را در اراضی ملی تصرف شده حاشیه جنگل های روستایی شهرستان قائمشهر را به اجرا گذاشته ایم، افزود: اجرای حکم در سطح کل استان مازندران ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در آینده ای نزدیک رفع تصرف اراضی ملی و مقابله با جنگل خواری از غرب تا شرق مازندران هم بدون وقفه انجام خواهد شد.

نماینده ویژه استاندار مازندران ، گفت: با اجرایی شدن این حکم جلوی رانت خواری، مفسدان اقتصادی و زیاده خواهانی که در تصرف بیت المال به صورت غیرمنصفانه در حال انجام هستند، گرفته خواهد شد.

اخطار به افرادی که اراضی ملی را تصرف کرده اند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران منطقه ساری با اعلام اینکه در راستای اجرای دستور ریاست جمهوری و تاکید استاندار مازندران قرارگاه عملیاتی مقابله با متصرفین و متخلفین اراضی ملی در این استان تشکیل شده است، گفت: امروز این احکام در مناطق روستایی شهرستان قائمشهر که وصل به حریم جنگل می باشد، اجرایی شده است.

سرهنگ مجید ذکریایی، بیان کرد: چهار فقره احکام قضائی در مناطق روستای قائمشهر به مساحت هفت هکتار از اراضی که در صنوات گذشته تصرف و تبدیل به باغات شده بود، قلع و قمع شد.

وی با تاکید براینکه این طرح استمرار خواهد داشت، افزود: به افرادی که آگاهانه و ناآگاهانه نسبت به این امر اقدام می کنند هشدار می دهیم که شخصا و داوطلبانه اقدام به رفع تصرف کنند چرا که وقتی به سراغشان برویم برابر قانون با آنان برخورد خواهد شد.

سرهنگ ذکریایی در پایان، گفت: این اقدام همچون آزاد سازی سواحل ظرف چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار