70 میلیارد تومان اعتبار برای سالن 5 هزار نفره جویبار\
  • آورده سفر وزیر ورزش ؛

70 میلیارد تومان اعتبار برای سالن 5 هزار نفره جویبار

  • کد خبر: 2111101790
  • چاپ
  • انتشار: 20 اسفند 1400 - 20:17

وزیر ورزش نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در بازدید از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفر جویبار با اعلام اینکه ۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اختصاص می یابد ‌‌، گفت: با پی گیری های وزارت ورزش قرار بود این سالن ورزشی قبل از المپیک به بهره برداری برسد ولی درنهایت سعی خواهیم کرد در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

به گزارش استناد نیوز، سید حمید سجادی در این بازدید ، افزود:۷۰ میلیارد تومان برای اتمام این پروزه در محاسبات در نظر گرفته شده است،   ولی هزینه مازاد نیز برای اتمام این پروژه اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در  بازدید وزیر ورزش و جوانان  از سالن نیمه کاره ۵ هزار نفره جویبار با اعلام اینکه استارت ساخت این سالن ورزشی از سال ۹۵ آغاز شده است،‌گفت: تا کنون ۵ میلیارد تومان اعتبار ساخت این پروژه به صورت اوراق  پرداخت شده و سال گذشته نیز ۱۵میلیارد تومان اعتبارتخصیص  یافته است.

حسن رنگرز با اشاره به اینکه این پروژه با زیر بنای ۹ هزار متر و ظرفیت ۵ هزار نفر درحال ساخت است، افزود: سالن سر پوشیده این پروژه با ۲۰ درصد پیشرفت  فیزیکی  در حال انجام است.

در ادامه فرماندارجویبار با بیان اینکه شهرستان جویبار برادری خودرا در حوزه ورزش به کشور ثابت کرده است ، گفت: قهرمانان این خطه در رشته کشتی شهرت جهانی را برای ایران کسب کردند .

کمال رستمعلی با اعلام اینکه حق مردم پهلوان پرور این نیست که حتی از کمترین امکانات و سالن ورزشی برخودار نباشند، افزود؛ امیدواریم با حضور هیات دولت و وزیر ورزش در شهرستان جویبار  اتفاقات خوبی برای دوستداران ورزشی شهرستان جویبار  رقم بخورد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار