بهبود شرایط کرونایی سفرهای استانی دولت سیزدهم را بیشتر می کند/ مشکلات محمودآباد به وزارتخانه مربوطه ارسال می شود\
  • وزیر بهداشت؛

بهبود شرایط کرونایی سفرهای استانی دولت سیزدهم را بیشتر می کند/ مشکلات محمودآباد به وزارتخانه مربوطه ارسال می شود

  • کد خبر: 2111101789
  • چاپ
  • انتشار: 20 اسفند 1400 - 20:05

وزیر بهداشت نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در محموداباد با اعلام اینکه در حال حاضر نیز به علت شرایط کرونایی امکان حضور ریییس جمهور در اماکن عمومی در دیدار با مردم امکان‌پذیر نیست، گفت که  ولی با بهبود شرایط کرونایی سفرهای استانی و ملاقات های مردمی بیشتر خواهد شد.

به گزارش استناد نیوز، دکتر بهرام عین اللهی عصر روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد افزود: علت سفرهای استانی بررسی مشکلات مردم است و دولت قصد دارد با سفرهای استانی از نزدیک با مشکلات مردم روبرو شود و برای حل آن راهی بیاندیشد.

نماینده تام الاختیار رییس جمهور ادامه داد: مدیریت اداری و پشت صحنه تجربه شد، اما امروز مدیریت دیگر در صحنه است. حاج قاسم سلیمانی کسی بود که مدیریت میدانی داشت و شیوه مدیریتی دولت سیزدهم نیز میدانی خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز به علت شرایط کرونایی امکان حضور ریییس جمهور در اماکن عمومی در دیدار با مردم امکان‌پذیر نیست ولی با بهبود شرایط کرونایی سفرهای استانی و ملاقات های مردمی بیشتر خواهد شد.

وزیر بهداشت و درمان ادامه داد: کشور در حال حاضر شرایط اقتصادی خاصی دارد و پس از گذشت بیش از ۴۰ سال به دلیل تداوم دشمنی ها در جنگ قرار داریم.

عین الهی گفت : اما با این حال وحدت و همدلی رمز موفقیت مابوده و در زمان پیک کرونا که فشار زیاد به جامعه وارد شد و تحت شدید ترین تحریم ها نیز قرار داشتیم، مردم با حضور داوطلبانه در بیمارستان ها و کمک مومنانه به یاری کشور شتافتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ نفر در راه سلامت شهید شدند اظهار داشت: این عدد نشان میدهد کادر درمان ما برای کمک به همنوع از جان خود مایه گذاشتند و نگذاشتند یک مریض روی زمین‌بماند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در قضیه واکسیناسیون تاکنون ۱۴۴ میلیون دز واکسن تزریق کردیم که این مهم تنها با حضور مردم و بسیج و اقشار مختلف جامعه میسر شد افزود: هرهفته ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تزریق واکسن داشتیم که یک رکورد جهانی بود.

مشکلات محمودآباد به وزارتخانه مربوطه ارسال می شود

نماینده تام الاختیار رییس جمهور به دغدغه ها و مشکلات شهرستان محمودآباد اشاره کرد و گفت: تمام مشکلات شهرستان به وزارتخانه مربوطه انتقال و احصا خواهد شد. ما برای رفع مشکلات منطقه باید از همه استعداد ها و ظرفیت ها استفاده شود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه باید بر گردشگری شهرستان محمودآباد توجه ویژه شود گفت: گردشگری یک ضرورت است و مدیران دولت باید به آن توجه و حمایت کنند.

وی با بیان اینکه گردشگری در دوران پسا کرونا بسیار حائز اهمیت است افزود: زیرا مردم ما دو سال تمام در خانه بودند و از نظر روحی تحت فشار بودند و در خال حاضر گردشگری می تواند یک روش پیشگیری  و درمان روحی باشد.

وی همچنین بر لزوم گردشگری سلامت نیز تاکید کرد و گفت: بیمارستان محمودآباد با توجه به موقعیت خوب و هتلینگ مناسب  می تواند برای گردشگری سلامت مورد استفاده قرار بگیرد.

 عین اللهی ادامه داد: این بیمارستان با افزایش کادر درمان و متخصصان می تواند زمینه ساز ارز آوری و رشد شهرستان شود.

وزیر بهداشت همچنین بر احداث خانه بهداشت در  شهرستان های استان و کشور تاکید کرد و گفت :برنامه وزارت بهداشت احداث ۶ هزار خانه بهداشت در سطح کشور است.

وی  از خواستار حضور خیرین برای ساخت خانه بهداشت شد و افزود: خانه بهداشت مهمترین پایگاه بداشت و درمان است و در صورت تامین زمین در مکان های بهداشت وزارت بهداشت آمادگی دارد این مکان ها را به سرعت تجهیز نماید.

وضعیت نامناسب ساحل در مازندران

نماینده تام الاختیار رییس جمهور در محمودآباد  بر سالم بودن ساحل دریا تاکید کرد و افزود: متاسفانه ساحل های مازندران از نظر پاکیزگی شرایط خوبی ندارد و این متاسفانه به فرهنگ اشتباه مردم در استفاده از ساحل باز میگردد.

به گفته نماینده ویژه رییس جمهور در حال حاضر دولت دستور عقب نشینی از ساحل را داده است ولی نگهداری آن بر عهده مردم است.

وی خواستار فرهنگ سازی رسانه ها  برای سلامت ساحل شد و گفت: خواسته ما از رییس علوم پزشکی مازندران این است که با برنامه های فرهنگی و اطلاع رسانی های علمی و پزشکی در خصوص حفظ سلامت ساحل  گام بردارند زیرا شیرابه هایی که از طریق ساحل وارد دریا می شود جان مردم را به خطر می اندازد.

دکتر بهرام عین اللهی امروز همزمان با هفدهمین سفر استانی رییس جمهوری به عنوان نماینده تام الاختیار ایشان در شهرستان محمودآباد حضور یافت و  پس از بازدید از بیمارستان  شهدای شهرستان و شنیدن مشکلات  نحبگان  و مسئولان محمودآباد در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار