کلینیک تخصصی و فوق تخصصی طوبی قائمشهر افتتاح شد\

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی طوبی قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101766
  • چاپ
  • انتشار: 09 اسفند 1400 - 12:50

کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برومند ( طوبی ) قائمشهر روز دوشنبه با حضور سرپرست علوم پزشکی مازندران، پرفسور برومند( اهداء کننده زمین)، دکتر بابامحمودی و مسئولین به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، رئیس بیمارستان رازی قائمشهر در افتتاحیه این مراسم با بیان اینکه در سال ۹۳ در راستای طرح تحول سلامت یکسری کلینیک در استان طراحی شده بود، گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی برومند (طوبی قائمشهر ) سیزدهمین کلینیک در سطح استان است که امروز به بهره برداری رسیده است.

به گفته دکتر ضیاء الدین اولادی عملیات اجرایی ساخت این کلینیک در سال 95 با اهداء زمین توسط خیر گرانقدر( پرفسور برومند) و با جذب اعتبارات ملی و داخلی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این کلینیک دارای 3 طبقه است، افزود: این کلینیک با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر، بیان کرد: این کلینیک دارای بخش های مختلف تخصصی  و فوق تخصصی رادیولوژی ، آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، بخش های مختف اطفال و غیره است.

سرپرست علوم پزشکی مازندران در این مراسم با بیان اینکه کلینیک طوبی در راستای طرح تحول سلامت طراحی شده است، گفت: تمام خدمات تخصصی و فوق تخصصی در این کلینیک ها ارائه می شود.

دکتر فرهاد غلامی در پایان با اعلام اینکه کلینیک طوبی  در راستای کمتر هزینه کرد مردم طراحی شده است، گفت: همچنین این کلینیک ها عمدتا عصرها فعال به خدمات تخصصی و فوق تخصصی می پردازد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار