پنج طرح بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد\

پنج طرح بهزیستی در قائمشهر افتتاح شد

  • کد خبر: 2111101738
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1400 - 16:21

به مناسبت پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز شنبه پنج طرح بهزیستی در سطح شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 2 واحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول واگذار شده است، افزود: برای ساخت هر واحد مسکونی 140 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض بهزیستی پرداخت شده است.

اسرافیل یزدانی از واگذاری 62 واحد مسکونی به خانواده های تک معلول و زن سرپرست خانوار تا پایان سال جاری در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 2 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

وی از صاحب خانه شدن 47 خانوار دارای 2 معلول به بالا در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین طی تفاهم نامه ایی که بین خاتم الانبیاء با بهزیستی کشور بسته شد 3 واحد مسکونی به صورت رایگان به خانواده های دارای 2 معلول واگذار شده است.

رئیس بهزیستی شهرستان قائمشهر از ثبت نام حدود 600 نفر  از مددجویان سطح این شهرستان در طرح نهضت مسکن ملی خبر داد.

یزدانی در پایان با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 3 طرح اشتغالزایی در سطح این شهرستان افتتاح شده است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون به 150 نفر از مددجویان تحت پوشش تسهیلات اشتغالزایی با میزان 10 میلیارد تومان در سطح این شهرستان پرداخت شده است.

يرح

طرح بهزیستی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار