چهار طرح آبرسانی در سیمرغ به بهره برداری رسید\

چهار طرح آبرسانی در سیمرغ به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111101736
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1400 - 15:17

به مناسبت پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز شنبه با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران، کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار شهرستان سیمرغ و مسئولین شهرستانی چهار طرح آب رسانی در مسجد خراط کلا سیمرغ به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در افتتاحیه چهار طرح آبرسانی شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر شاهد افتتاحیه های خوبی در سطح این استان هستیم، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر طرح های آبرسانی با اعتباری بالغ بر 178 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرح ها 13 هزار و 500 خانوار در سطح این استان از خدمات آبرسانی بهره مند می شوند.

مهندس بهزاد برارزاده، افزود: افتتاح طرح های آبرسانی در سطح این استان نوید بخش روزهای خوب برای مقابله با کمبود آب در سال آینده خواهد بود.

وی با اعلام اینکه در سطح این استان ۱۲ درصد از آب سطحی و مابقی از ۷۴۰ حلقه چاه استفاده می شود، گفت: افتتاح تاسیسات، بهسازی و راه اندازی حلقه چاه در ایام الله دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا بتوانیم در سال آینده خادمان خوبی برای مردم باشیم.

طرح آب

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با اشاره به طرح های افتتاح شده در شهرستان سیمرغ، گفت: شهرستان سیمرغ به دلیل داشتن منابع آبی خوب، علاوه بر این شهرستان به شهرهای همجوار جویبار و  بابلسر هم خدمات ارائه می دهد.

مهندس برارزاده به حفر و تجهیز 2 حلقه چاه با آبدهی 55 لیتر در ثانیه در سطح این شهرستان اشاره ایی کرد و گفت: این 2 حلقه چاه بنام شهیدان اسماعیلی و رمضانی مزین شده است همچنین در ماه گذشته بهسازی یک حلقه چاه در سطح شهرستان سیمرغ انجام شده است.

وی از نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور در ایستگاه پمپاژ مرکزی شهرستان سیمرغ خبر داد .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران به فرسودگی پنج هزار و 300 کیلومتر شبکه آب در سطح این استان اشاره ای کرد و گفت: برای ترمیم و مرمت شبکه های فرسوده به بودجه بسیار زیادی نیاز است.

مهندس برارزاده با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اصلاح شبکه بافت فرسوده به طول 6 کیلومتر در سیمرغ انجام شده است، افزود: این طرح با مشارکت مردم و آب و فاضلاب انجام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندارن از اجرایی شدن این طرح در سطح روستا با مشارکت مردم و تامین لوله از سوی آب و فاضلاب خبر داد و گفت که با اجرایی شدن این طرح در صدد کاهش شبکه های لوله بافت فرسوده در سطح این استان هستیم.

طرح آب

افتتاح چهار طرح آبرسانی

مدیر امور آب و فاضلاب سیمرغ با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر چهار طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 400 میلیون تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری رسیده است، افزود: جهت افزایش تامین آب و پایداری منابع آبی 2 حلقه چاه با آبدهی 40 لیتر بر ثانیه و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون تومان در سطح این شهرستان افتتاح شده است.

غلامرضا احمدی  از نصب و راه اندازی 2 دستگاه دیزل ژنراتور با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر به منظور تامین برق پایدار در منطقه خبر داد.

وی خانوار بهره مند از این طرح ها را چهار هزار خانوار اعلام کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب سیمرغ، گفت: همچنین به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اصلاح و توسعه شبکه شهری و روستایی به متراژ 6 کیلومتر و اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان انجام شده است.

طرح آب

رشد هفت برابری تخصیص بودجه

فرماندار شهرستان سیمرغ در این مراسم با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 18 طرح با اعتباری بیش از 76 میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: امسال شاهد رشد هفت برابری از لحاظ میزان اعتبارات هزینه شده در طرح های دهه فجر، نسبت به سال گذشته بوده ایم.

مجتبی حبیب نژاد روشن در پایان با اشاره به اینکه نباید مردم این شهرستان دغدغه آب داشته باشند، گفت: علی رغم اقدامات موثری که در سطح این شهرستان صورت گرفته اما به دلیل فرسودگی شبکه ها گاهی شهروندان با افت فشار آب مواجه هستند که می طلبد برای حل این موضوع از اعتبارات فرا استانی استفاده کنیم.

طرح آب



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار