زنگ خطر کرونا در قائمشهر بار دیگر به صدا در آمد\

زنگ خطر کرونا در قائمشهر بار دیگر به صدا در آمد

  • کد خبر: 2111101721
  • چاپ
  • انتشار: 10 بهمن 1400 - 13:40

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر، گفت: زنگ خطر بیماری کرونا در این شهرستان با افزایش بار مراجعه سرپایی به بیمارستان های این شهرستان در 24 ساعت گذشته برای بار دیگر به صدا درآمده است.

دکتر محمد گران روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز، افزود: در 24 ساعت گذشته بار مراجعه سرپایی به بیمارستان های قائمشهر به 304 مورد رسیده که از این تعداد 300 نفر به بیمارستان رازی مراجعه کرده بودند.

هم اکنون 38 بیمار مبتلا به کووید 19 در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر بستری هستند.

 در 24 ساعت گذشته 9 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در این بیمارستان های این شهرستان بستری و 2 بیمار هم ترخیص شدند.

وی با اعلام اینکه با توجه به شرایط موجود، قرمز شدن این شهرستان دور از انتظار نیست، گفت: در صورتی که مردم با عادی انگاری شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نکنند، وضعیت رنگ بندی کرونا در این شهرستان به سرعت تغییر خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی و تکمیل فرایند واکسیناسیون تا دز سوم شد و افزود: همچنین از شهروندان درخواست می کنیم تا از برگزاری هرگونه تجمعات و دورهمی ها خودداری کنند.

دکتر گران در پایان به ساماندهی دستفروشان در سطح این شهرستان از روز گذشته اشاره ایی کرد و گفت: شهروندان باید در بازارها و صف های گوناگون فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند چرا که با رعایت 80 درصدی دستورالعمل های بهداشتی میتوانیم میزان سرایت پذیری بیماری را کاهش دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار