عملیات ساماندهی قطعه شهدا در کوهیخیل 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ پیگیر آسفالت محور جویبار به کوهیخیل هستیم\

عملیات ساماندهی قطعه شهدا در کوهیخیل 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد/ پیگیر آسفالت محور جویبار به کوهیخیل هستیم

  • کد خبر: 2111101703
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1400 - 14:44

شهردار کوهیخیل با اعلام اینکه عملیات ساماندهی قطعه شهدا در شهر کوهیخیل 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ساماندهی گلزار شهدا در این شهر به بهره برداری می رسد.

علی اصغر قاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اشاره به پروژه نیمه تمام خیابان دریا واقع در محور جویبار به کوهیخیل، افزود: با همکاری های صورت گرفته توسط راهداری و کمال علیپور نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر در حال پیگیری برای آسفالت این مسیر هستیم.

وی با اعلام اینکه این محور در فضایی به مساحت 16 هزار متر مربع و به طول یک کیلومتر در دو لاین زیرسازی آن انجام شده است، گفت: زیرسازی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی به اتمام رسیده است البته بخشی از بدهی به پیمانکار هم امسال از محل بودجه تخصیصی پرداخت می شود.

شهردار کوهیخیل اعتبار مورد نیاز برای عملیات آسفالت این محور را حدود پنج میلیارد تومان اعلام کرد.

منابع طبیعی در واگذاری زمین ساحلی به شهرداری تعلل می کند

شهردار کوهیخیل با بیان اینکه  زمین ساحلی منطقه چپکرود مصوبه کمیته ساماندهی سواحل در استانداری را دارد، افزود: متاسفانه منابع طبیعی شهرستان های قائمشهر، جویبار و استان علی رغم آنکه ما مصوبه استانداری را داریم در واگذاری زمین به این شهرداری تعلل می کنند.

وی با اشاره به اینکه  طبق مصوبه استانداری این  زمین برای شهرداری کوهیخیل  مشخص و مصوب شده است، گفت:  متاسفانه همکاران منابع طبیعی همکاری لازم را در این مورد ندارند و در حال مقابله با شهرداری هستند.

قاسمی با اعلام  اینکه تنها زمینی که عموم مردم در کنار سواحل  از آن استفاده می کنند طرح سالمسازی دریا است و این شهرداری  برای جلوگیری از تجمیع در منطقه چپکرود درخواست زمین بیشتر را داده است ، افزود: برای دریافت زمین ساحلی از طریق سازمان پارکها و جنگلها و همچنین نمایندگان حوزه انتخابیه پیگیر هستیم تا هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

ساماندهی قطعه شهدا در دهه مبارک فجر

شهردار کوهیخیل، بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ساماندهی قطعه شهدا در این شهر به بهره بردرای می رسد.

قاسمی در پایان با اشاره به اینکه عملیات ساماندهی قطعه شهدا در شهر کوهیخیل 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: طرح ساماندهی قطعه شهدا با همکاری شهرداری، بنیاد شهید و خانواده شهدا در حال انجام شدن است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار