تندیس دکتر ورداسبی در جویبار نصب می شود/ جمع آوری زباله در شهر جویبار مکانیزه می شود\

تندیس دکتر ورداسبی در جویبار نصب می شود/ جمع آوری زباله در شهر جویبار مکانیزه می شود

  • کد خبر: 2111101702
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1400 - 09:08

شهردار جویبار با اعلام اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر تندیس دکتر ورداسبی در این شهر نصب می شود، گفت: برای ساخت این تندیس بیش از 360 میلیون تومان هزینه شده است.

دکتر محمدحسین فقیه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر تندیس دکتر ورداسبی در شهر جویبار به بهره برداری می رسد، افزود: این تندیس با همکاری شهرداری و مدیر عامل شرکت جویباران در ابتدای بلوار دکتر ورداسبی در میدان کشتی نصب خواهد شد.

وی با اعلام اینکه نصب چهره های ماندگار در سطح شهر می تواند الگویی برای جوانان باشد، گفت: برای ساخت این تندیس بیش از 360 میلیون تومان هزینه شده است.

جمع آوری زباله در جویبار مکانیزه می شود

شهردار جویبار با بیان اینکه شهر جویبار زادگاه کثیری از پهلوانان در رشته های مختلف است، ادامه داد: تمام تلاشمان را در مجموعه مدیریت شهری به کارگیری خواهیم کرد تا شهری پاکیزه، زیبا و ایده آل که در خور و شان شهروندان باشد را محقق کنیم.

فقیه با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 70 باکس زباله به شهر جویبار اضافه شده است، گفت: تا ماه آینده هم 100 باکس زباله خریداری و در محل های تعیین شده قرار داده می شوند.

وی همچنین از جمع آوری زباله در شهر جویبار به صورت مکانیزه تا پایان امسال خبر داد.

شهردار جویبار با بیان اینکه از  شهروندان درخواست می کنیم تا زباله های خود را ساعت 9 شب بیرون از منزل بگذارند و به شهرداری در ساختن شهری زیبا یاری کنند، گفت: همچنین از تلاش های پاکبانان شهر جویبار که ساعت ها با کار برای پاکیزگی این شهر تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می کنم.

آسفالت 15 کوچه در حال انجام شدن است

فقیه با اشاره به اینکه یکی از الویت های این شهرداری بهسازی و آسفالت معابر سطح شهر است، بیان کرد: هم اکنون در حال اجرای طرح آسفالت 15 کوچه در سطح شهر جویبار هستیم.

وی با اعلام اینکه بیش از 300 کوچه و معبر خاکی در شهر جویبار وجود دارد، گفت: تمام تلاش خود را در این شهرداری به کارگیری می کنیم تا پایان امسال بتوانیم نسبت به آسفالت 40 کوچه اقدام کنیم.

شهردار جویبار، بیان کرد: البته الویت آسفالت با کوچه ها و معبر های خاکی است که بیشترین تمرکز جمعیتی و مشکل آبگرفتگی را در سطح این شهر دارند.

انتقال غیررسمی سگهای بلاصاحب به شهر جویبار

فقیه در خصوص افزایش سگهای بلاصاحب در سطح شهر جویبار، گفت: متاسفانه شاهد انتقال غیررسمی سگ های بلاصاحب از مناطق و شهرهای هم جوار به شهر جویبار هستیم.

شهردار جویبار در پایان با اشاره به اینکه تاکنون با همکاری سازمان های مردم نهاد، حامیان و دوستداران حیوانات نسبت به جمع آوری 100 سگ بلاصاحب اقدام کرده ایم که هم اکنون این تعداد سگ با همکاری مهد شیدایی به مکانی مناسب انتقال داده شده است، گفت: برای ساماندهی سگ های بلاصاحب همه باید همکاری های لازم را انجام دهند، تا مشکل مرتفع شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار