قرارگاه جهادی پیشرفت در سوادکوه توسط بنیاد احسان تشکیل شد\

قرارگاه جهادی پیشرفت در سوادکوه توسط بنیاد احسان تشکیل شد

  • کد خبر: 2111101618
  • چاپ
  • انتشار: 16 آبان 1400 - 11:58

مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان از تشکیل قرارگاه جهادی پیشرفت و توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در شهرستان سواد کوه توسط این بنیاد خبر داد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، همایش «تا قله پیشرفت» توسط قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در شهرستان سوادکوه به عنوان اولین شهرستان این پروژه برگزار شد.
میثم نعمتی مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در این مراسم در خصوص عملکرد این بنیاد در رابطه با اشتغال زایی در شهرستان سوادکوه گفت: در یک سال گذشته تلاش کردیم با استفاده از ظرفیت مردم در نقاط مختلف کشور به روند اشتغال زایی سرعت بخشیم، در سوادکوه نیز با ایجاد ساختاری به نام جهاد پیشرفت به این امر اهتمام ورزیدیم.
نعمتی افزود: در این شهرستان با کمک‌های مردمی و همت بنیاد احسان هزار بسته معیشتی به دست نیازمندان سوادکوه رسانده شده است.
وی در خصوص طرح های ایجاد شغل در شهرستان هم گفت: با نشستی که با فعالان اجتماعی و اقتصادی سوادکوه در ماه های گذشته برگزار کردیمف ظرفیت ها شناسایی شد و با راه حل های ارائه شده توسط فعالیان شهرستان و کارشناسان اقتصادی اقدام به حمایت از مشاغل مختلف کردیم که از جمله این مشاغل کارگاه‌های خیاطی، کشاورزی و کارگاه صنعتی است.
مسئول قرارگاه جهادی پیشرفت بنیاد احسان در پاسخ به سئوالی در خصوص نحوه عملکرد قرارگاه پیشرفت شهرستان سوادکوه گفت: این قرارگاه علاوه بر تامین مالی ایده های برگزیده وظیفه دارد ایده های شغلی کارامد را به حامیان مالی و مشاغل بزرگتر معرفی کند و در حوزه‌های دیگری از جمله خانواده و تعلیم و تربیت نیز به فعالیت بپردازد.
بنیاد احسان حدود یک سال است فعالیت‌های پیشرفت شهرستانی را در سواد کوه آغاز کرده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار