چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب در هفته بسیج به بهره برداری می رسد\

چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب در هفته بسیج به بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111101598
  • چاپ
  • انتشار: 28 مهر 1400 - 13:58

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سوادکوه از بهره برداری چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب در هفته بسیج خبر داد.

رضا احمدزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه تخریب و زیرساخت زمین فوتبال شهدای زیراب از سال 95 آغاز شده بود، افزود: این زمین به دلیل رفع مشکلات اداری با منابع طبیعی و محیط زیست و همچنین کمبود اعتبارات؛ بلاتکلیف مانده بود.

وی با اعلام اینکه چند روزی است که عملیات نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب آغاز شده است، گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط اداره کل ورزش و جوانان، فرماندار شهرستان سوادکوه و مسئولین استانی و شهرستان نصب چمن مصنوعی زمین فوتبال زیراب آغاز و با شرایط خوب آب و هوایی تا هفته بسیج فاز نخست این طرح، افتتاح می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه با اشاره به اینکه هشت هزار متر مربع چمن مصنوعی برای زمین فوتبال زیراب خریداری شده است، بیان کرد: در این زمین پیمانکار مشغول به فعالیت است و تاکنون 80 درصد از کار انجام شده است.

احمدزاده با بیان اینکه برای فاز دوم این زمین اداره کل ورزش و جوانان در حال پیگیری برای تعیین پیمانکار است، افزود: حدود چهار میلیارد تومان برای زمین فوتبال زیراب مصوب گرفته ایم که بلافاصله بعد از تعیین پیمانکار فاز دوم این طرح هم آغاز می شود.

وی فاز دوم زمین فوتبال زیراب را اعم از سکو، پیست خاکی، رختکن، سرویس بهداشتی و آسفالت جاده ارتباطی اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سوادکوه بیان کرد: برای تکمیل زمین فوتبال زیراب حدود 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

احمد زاده در پایان با اعلام اینکه چهار طرح نیمه کاره شهری و 6 طرح روستایی در دست اقدام است، گفت: امیدواریم که با تکمیل هر یک از این طرح های نیمه تمام، هر چه زودتر بتوانیم شاهد به بهره برداری رسیدن از این طرح ها باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار