300 بسته معیشتی در دهه وقف بین نیازمندان توزیع می شود/400 بسته لوازم التحریر در قالب اجرای طرح مهر تحصیلی\
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر خبر داد:

300 بسته معیشتی در دهه وقف بین نیازمندان توزیع می شود/400 بسته لوازم التحریر در قالب اجرای طرح مهر تحصیلی

  • کد خبر: 2111101540
  • چاپ
  • انتشار: 28 شهریور 1400 - 14:38

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در دهه وقف امسال 300 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 400 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: همچنین به مناسبت دهه وقف 400 بسته لوازم التحریر در قالب اجرای طرح مهر تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

 

علی فتحی روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه در دهه وقف امسال برنامه تجلیل از واقفین و خادمین را داریم، افزود: به مناسبت دهه وقف امسال تامین کمک هزینه درمان بیماران بی بضاعت، تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع بسته های معیشتی و غیره را در دستور کار داریم که انجام می شود.

 وی با اعلام اینکه طرح مهر تحصیلی شامل اعطای بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند است که اجرا می شود، گفت: به مناسبت دهه وقف و در قالب طرح مهر تحصیلی 400 بسته لوازم التحریر برای مقطع ابتدایی به ارزش 300 هزار تومان و مقطع متوسط به ارزش 350 هزار تومان که از محل موقوفات تهیه شده است، بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، افزود: در سال گذشته از محل موقوفات و در قالب طرح مهر تحصیلی 150 بسته لوازم التحریر تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

فتحی با بیان اینکه به مناسبت دهه وقف امسال 300 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه و توزیع می شود، ادامه داد: هزینه هر بسته معیشتی 400 هزار تومان برآورد شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 750 بسته معیشتی برای کمک به نیازمندان تهیه و در سطح این شهرستان توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر از اهداء 15 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سطح این شهرستان خبر داد و گفت : برای تهیه این تعداد جهیزیه 50 میلیون تومان هزینه شده است.

فتحی بیان کرد: به مناسبت دهه وقف امسال هم 50 میلیون تومان جهیزیه تهیه و بین نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی از کمک 50 میلیون تومانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و از محل درآمد موقوقات در دهه وقف امسال خبر داد.

فتحی با اعلام اینکه باید برکات وقف در جامعه اطلاع رسانی شود، گفت: همچنین از مردم می خواهیم تا برای وقف های مشارکتی و وقف های جدید که براساس نیازهای جامعه باشد، اقدام نمایند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در پایان از تسهیلات 2 میلیون تومانی برای اشتغال زنان سرپرست خانوار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین افرادی که به دنبال شغل های تجمیعی هستند ما می توانیم امام زاده های محمد، سید ملال و حمزه را برایشان مهیا کنیم تا بتوانند نسبت به اشتغالزایی خود اقدام نمایند.

اوقاف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار