تسریع در گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی باقیمانده شهرستان های ساری و میاندرود\

تسریع در گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی باقیمانده شهرستان های ساری و میاندرود

  • کد خبر: 2111101539
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1400 - 19:45

سرپرست شرکت گاز مازندران گفت: روند گازرسانی به ۲۳ روستای کوهستانی باقیمانده شهرستان های ساری و میاندرود سرعت می گیرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از صدا و سیما ، مقدم بیگلریان با بیان این مطلب، افزود: : ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۹/۳ درصد خانوار روستایی در شهرستان‌های ساری و میاندورود از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
مقدم بیگلریان افزود:با توجه به اتمام آزمایشات مقاومت و نشتی و تعیین کیفیت پوشش خط تغذیه، بزودی نسبت به تزریق گاز در ۱۱ روستای چهاردانگه آغاز و متعاقبا نسبت به اشتراک پذیری اقدام خواهد شد.
او گفت:پیمانکار مجری خط تغذیه کار روستا‌های چاچکام، نقیب ده و علمدارده با سرعت در حال انجام کار است که در صورت تفاهم با اداره کل راهداری در خصوص تعیین تکلیف محدوده‌های رانشی، امکان گازدار کردن روستا‌های مذکور نیز تا اواسط پاییز عملی خواهد بود.
مقدم بیگلریان افزود: با توجه به اعلام نقاط utm حوزه آبگیر سد زارم رود از سوی شرکت آب منطقه‌ای، کار طراحی گازرسانی به روستا‌های باقیمانده میاندورود نیز انجام و متعاقباً نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.
سرپرست شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه کوهستانی بودن و پراکندگی زیاد روستاها، اجرای شبکه گاز را دچار مشکل کرده است افزود: تا کنون به ۵۹شهر و دو هزار و ۳۶۱روستای استان گازرسانی شده اند که از این تعداد ۷۸روستا پارسال از نعمت گاز بهره‌مند شدند.
۱۱۴روستا در مناطق کوهپایه‌ای استان تا پایان امسال از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار