یحیی علی نژاد به عنوان شهردار آلاشت معارفه شد\

یحیی علی نژاد به عنوان شهردار آلاشت معارفه شد

  • کد خبر: 2111101530
  • چاپ
  • انتشار: 27 شهریور 1400 - 10:30

یحیی علی نژاد بعنوان شهر دار جدید شهر آلاشت با حضور طالبی فرماندار شهرستان سوادکوه ،خانواده معظم شهدا، مسئولین استانی شهرستانی ، اعضای  شورای شهر آلاشت،  پل سفید و زیراب ، شهر دار پل سفید،روسای شوراهای روستاها، در محوطه مسجد جامعه شهر آلاشت معارفه شد.

 

به گزارش استناد نیوز، فرماندار شهرستان سوادکوه ضمن یادآوری در پیش بودن ایام هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا هشت سال جنگ تحمیلی  اظهار داشت: همه مسئولان در هر پست و مقامی که قرار دارند مدیون خون شهدا هستند و باید خدمتگزار صدیق مردم باشند.

عین الله طالبی عنوان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های مدیران به ویژه یک شهردار،  و اعضای شورا برخورداری از همدلی و اتحاد است ،که با برنامه‌ریزی دقیق، پایبندی به اصول و ضوابط ، گسترش نمادهای دین و اخلاق فعالیت نمایند.

وی تصریح کرد: شهرداری باید به دور از نگاه سیاسی و حاشیه های اجتماعی به کار خود بپردازد زیرا مردم از شهرداری توقع خدمت دارند و ما خدمتگزار مردم هستیم، چون شهرداری بعنوان یک نهاد عمومی غیردولتی متعلق به مردم است و سرمایه اصلی آن همان اعتماد مردم است.

شهردار الاشت

هیچ اشتباهی در زمینه تکریم ارباب رجوع پذیرفتنی نیست

یحیی علی نژاد شهردار جدید آلاشت در این مراسم با بیان اینکه در تلاش هستیم تا از ظرفیت های خدادادی منطقه آلاشت برای جذب توریست و توسعه صنعت گردشگری استفاده کنیم، افزود: آب و هوای بکر در این مناطق می تواند به عنوان یکی از ظرفیت های مهم صنعت گردشگری تلقی شود بنابراین ما هم در تلاش هستیم تا با کمک هم در راستای توسعه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری گام های موثری برداریم.

وی یکی از مهم ترین ظرفیت های شهر آلاشت را بافت کالبدی تاریخی این شهر در وسعت 57 هکتار که به ثبت میراث رسیده است اعلام کرد و گفت: اگر چه این وسعت از بافت شهر آلاشت مشکلاتی را برای ساکنین و مالکین به وجود آورده است اما ما در تلاش خواهیم بود تا با حمایت های فرمانداری، میراث فرهنگی استان و شهرستان بتوانیم برای بازسازی این میزان از بافت که می تواند ظرفیت خوبی برای گردشگری باشد، اقدام کنیم.

شهردار آلاشت در پایان به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: رفتار درست با مردم، تکریم و احترام به شهروندان از مباحث بسیار جدی و حائز اهمیت است که رعایت آن ضروری است و هیچ اشتباهی در این زمینه هم پذیرفتنی نیست.

شهردار الاشت



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار