تزریق بیش از 2 میلیون دز واکسن کرونا در مازندران\

تزریق بیش از 2 میلیون دز واکسن کرونا در مازندران

  • کد خبر: 2111101529
  • چاپ
  • انتشار: 25 شهریور 1400 - 18:58

آمار واکسیناسیون علیه کرونا در مازندران امروز با ادامه روند مناسب تزریق واکسن در سراسر این استان روز پنج شنبه از مرز دو میلیون دُز گذشت.

 

به استناد نیوز، سرعت گرفتن تزریق واکسن کرونا در مازندران طی یک هفته اخیر سبب شده که این استان در بین پنج استان برتر کشور از نظر روند اجرای واکسیناسیون قرار بگیرد. به طوری که با تزریق بیش از ۳۶ هزار دُز واکسن کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد دُزهای تزریق شده در این استان از ابتدای واکسیناسیون در بهمن سال گذشته تا امروز به بیش از دو میلیون و ۲۵ هزار دُز رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد دُزهای تزریق شده واکسن کرونا توسط مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران یک میلیون و ۷۳۴ هزار دُز است که از این تعداد حدود یک میلیون و ۹۰ هزار دُز مربوط به نوبت اول تزریق و حدود ۶۴۴ هزار دُز نیز مربوط به نوبت دوم تزریق واکسن است.

دکتر قاسم اویس افزود: سرعت تزریق واکسن در استان طی روزهای اخیر بیشتر شده و خوشبختانه با وارد شدن واکسن به کشور و توزیع انواع آن در استان‌های مختلف شاهد بهتر شدن روند واکسیناسیون در استان هستیم. این روند طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و با پایین آمدن سن واکسیناسیون شاهد افزایش آمارها خواهیم بود.

وی افزود: سن ثبت‌نام و دریافت نوبت واکسن از امروز به ۳۷ سال رسیده و تا متولدین ۱۳۶۳ نیز می‌توانند طبق نوبت برای دریافت واکسن مراجعه کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار