دانش آموزان نیازمند سوادکوه شمالی در انتظار کمک های خیرین/230 دانش آموز در نوبت دریافت ملزومات آموزشی\

دانش آموزان نیازمند سوادکوه شمالی در انتظار کمک های خیرین/230 دانش آموز در نوبت دریافت ملزومات آموزشی

  • کد خبر: 2111101497
  • چاپ
  • انتشار: 22 شهریور 1400 - 09:24

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی گفت که 230 دانش آموز نیازمند در سطح این شهرستان در نوبت دریافت ملزومات آموزشی هستند.

 

به گزارش استناد نیوز، علیرضا عابدی فیروزجایی روز دوشنبه با بیان این مطلب، افزود: شناسایی دانش آموزان نیازمند ، تهیه و تامین ملزومات آموزش و لوازم التحریر ، پوشاک در شروع سال تحصیلی یکی از فعالیتهای این نهاد در حوزه فرهنگی می باشد .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به تورم و و بررسی های صورت گرفته سرانه تامین ملزومات آموزشی هر دانش آموز ۱ میلیون و دویست هزار تومان برآورد شده است .

رئیس کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام اینکه در ایام جشن عاطفه ها قرار داریم و این جشن ملی با هدف تهیه وسایل کمک آموزشی دانش آموزان سراسر کشور برگزار می شود، افزود: پایگاه جمع آوری  مساعدتهای خیرین و مردم نوعدوست در این شهرستان در تاریخهای ۲۵ و ۲۶ شهریورماه سال جاری توسط این نهاد ایجاد می شود.

 عابدی فیروزجائی در پایان گفت: امید داریم با کمک  مراکز نیکوکاری ایجاد شده در سطح محله و شهرستان ، همراهی  مرکز نیکوکاری دانش آموزی مستقر در آموزش و پرورش و همکاری بسیج دانش آموزی شهرستان و با مساعدتهای خیرین در ایجاد شور و نشاط دانش آموزان نیازمند و چشم به راه شهرستان؛  بتوانیم قدم برداریم .

رییس کمیته امداد سوادکوه شمالی با معرفی کد ussd  *8877*01113#  اعلام کرد مردم عزیز میتوانند با شماره گیری کد دستوری نسبت به واریز کمکهای نقدی خویش در جهت تهیه و تامین ملزومات ۲۳۰ دانش آموز نیازمند این شهرستان شریک باشند .

شماره تلفن جهت پیگیری : ۰۱۱۴۲۴۴۳۹۱۱  می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار