آمار فوتی ها در کشور بار دیگر صعودی شد/آخرین جزئیات آمار کرونا در مازندران و قائمشهر\

آمار فوتی ها در کشور بار دیگر صعودی شد/آخرین جزئیات آمار کرونا در مازندران و قائمشهر

  • کد خبر: 2111101478
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1400 - 16:09

در ۲۴ ساعت گذشته 635 نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند این درحالی است که تعداد جان باختگان کرونایی در روز یک شنبه 583 نفر بوده است.

 

به گزارش استناد نیوز، از دیروز(دوشنبه) تا امروز سه شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۱۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۹۱۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۲۴ نفر رسید.

تا کنون ۴ میلیون ۴۲۲ هزار و ۷۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

همچنین ۷ هزار و ۶۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و با مرگ ۶۳۵ نفر دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان کرونا در کشور به ۱۱۱ هزار و ۸۹۲ نفر رسید.

تا کنون ۲۹ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۸۸۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۱۹ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۰ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۳۰۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۰ میلیون و ۳۳۸ هزار و ۲۵۴ دُز رسید.

کرونا دفتر زندگی 16 نفر دیگر در مازندران را بست

با شناسایی و بستری ۱۷۵ بیمار تازه مبتلا به دلتاکرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، شُمار بیماران به هزار و ۱۶۶ بیمار رسیده و در همین مدت نیز ۱۹۹ نفر با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.

همچنین ۲۵۰ بیمار بدحال کرونایی با وضعیت وخیم تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دو دانشگاه تحت درمان‌های تخصصی قرار داشته و ۱۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ هم، شبانه روز گذشته جان خود را از دست دادند.

همزمان با آغاز اجرای واکسیناسیون کرونا در کشور ، یک میلیون و ۶۴۵ هزار و ۹۵ دُز انواع واکسن در پایگاه‌های درمانی مازندران و بابل، تزریق شده است.

فوت یک بیمار کرونایی در قائمشهر

تعداد کل بستری شدگان بیماری کرونا در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر 134 نفر اعلام شده است.

در 24 ساعت گذشته  24 نفر بدلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان های قائمشهر بستری و 19 نفر هم ترخیص شدند.

در شهرستان قائمشهر یک نفر به دلیل بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

همزمان با آغاز اجرای واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از  137 هزار و 504 دز واکسن در این شهرستان تزریق شد که از این تعداد بیش از 84 هزار و 605 دز برای نوبت اول بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار