12 واحد سطح یک بدلیل عدم رعایت پروتکل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند\

12 واحد سطح یک بدلیل عدم رعایت پروتکل به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

  • کد خبر: 2111101476
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1400 - 14:00

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر از معرفی 12 واحد صنفی سطح یک بدلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به تعزیرات حکومتی در این شهرستان خبر داد.

 

مجید ابراهیم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه از 25 تا 30 مردادماه همه اصناف به جزء مشاغل سطح یک بسته بودند، افزود: به منظور حفظ سلامت مردم و کاهش بستری بیماران کرونایی 10 اکیپ متشکل از صنعت، اصناف، بهداشت و نیروی انتظامی با محوریت اداره صنعت در دو نوبت صبح و عصر از سطح بازار و اصناف بازدید به عمل آوردند.

وی با اعلام اینکه در این مدت به 145 واحد صنفی تذکر داده شد، گفت که همچنین نسبت به پلمب 34 واحد صنفی اقدام شده بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه هم اکنون و در شرایط نارنجی کرونایی مشاغل های سطح یک و 2 حق فعالیت دارند، افزود: هم اکنون هم پنج اکیپ در دو نوبت صبح و عصر درحال بازدید و سرکشی از بازار، اصناف و نانوایی ها هستند.

ابراهیم نژاد از تمامی اصناف و بازاریانی که در پیک پنجم کرونا با این اداره همکاری های لازم را داشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

مجید ابراهیم نژاد رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر به عنوان مدیر نمونه این شهرستان انتخاب شد و از سوی فرماندار این شهرستان مورد تقدیر قرار گرفت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار