تقدیر تیم ملی والیبال نشسته از مادر شهید بابایی\

تقدیر تیم ملی والیبال نشسته از مادر شهید بابایی

  • کد خبر: 2111101461
  • چاپ
  • انتشار: 13 شهریور 1400 - 18:13

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران پس از کسب هفتمین طلای ادوار پارالمپیک، گفت: به نمایندگی از همه بچه‌های تیم این مدال را به همه مادران سرزمینم و مادر شهید بابایی تقدیم می‌کنم.

 

به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرنگار اعزامی ایرنا؛ داوود علیپوریان امروز (شنبه) پس از قهرمانی در پارالمپیک ٢٠٢٠ توکیو درباره مسابقه فینال و برتری سه بر یک برابر روسیه، اظهار داشت: بازی خوبی بود، هرچند یک ست را از دست دادیم اما بازیکنان خوب کار کردند و توانستیم قدرت والیبال نشسته ایران را به حریفان نشان دهیم.

وی افزود: هر چند ما از ابتدای رقابت‌ها، یکی از بهترین بازیکنان تیم را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادیم اما جایگزین‌ها هم خوب بودند و بازی‌های مناسبی انجام دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران تصریح کرد: تیم ملی ایران این هفتمین طلایی است که در پارالمپیک کسب می‌کند و از این جهت رکورد و افتخاری است که امیدواریم قدر زحمات بچه‌ها دانسته شود.

تیم کشورمان ست‌های اول، دوم و چهارم این دیدار را با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ به سود خود خاتمه داد. روسیه هم در ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ پیروز شد.

کاروان ورزشی ایران که با ۶۲ ورزشکار راهی این دوره از مسابقات شده بود با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در رتبه دوازدهم جدول توزیع مدال ها قرار گرفت.

کاروان پارالمپیک ایران در پانزدهمین دوره بازی‌ها با کسب ۲۴ نشان (هشت طلا، ۹ نقره و هفت برنز) در جایگاه پانزدهم ایستاد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار