24 طرح عمرانی در سیمرغ افتتاح و کلنگ زنی می شود\
  • به مناسبت هفته دولت؛

24 طرح عمرانی در سیمرغ افتتاح و کلنگ زنی می شود

  • کد خبر: 2111101402
  • چاپ
  • انتشار: 01 شهریور 1400 - 16:48

فرماندار شهرستان سیمرغ گفت: به مناسبت هفته دولت 23 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 756 میلیون تومان به بهره بردرای و عملیات اجرایی یک طرح هم آغاز می شود.

 

به گزارش استناد نیوز، مجتبی حبیب نژاد روشن روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت در نشست با خبرنگاران، افزود: به مناسبت هفته دولت طرح های برق رسانی، جهاد، بنیاد مسکن، بنیاد شهید ، فنی و حرفه ایی و پل سیلزده برج خیل به بهره برداری می رسد.

وی با اعلام اینکه طرح های قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 756 میلیون تومان به بهره بردای می رسد، گفت:  ۱۰میلیارد تومان از اعتبارات طرح های آماده افتتاح هفته دولت از محل منابع ملی و مابقی از اعتبارات دستگاه ها و تسهیلات دولتی استفاده شده است.

فرماندار شهرستان سیمرغ با اعلام اینکه به مناسبت هفته دولت تعریض محور کیاکلا به بهنمیر به طول حدود ۶ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، افزود: عملیات اجرایی چهار بانده شدن این محور در سال ۹۶ به دلیل آنکه روستاهای زیادی از این مسیر تردد می کردند، آغاز شده بود.

حبیب نژاد ادامه داد: تعریض لاین غربی محور کیاکلا به بهنمیر نیز با اعتبار ۹ میلیارد تومان  که قرارداد آن بسته و پیمانکار هم مشخص شده ،در حال انجام است.

وی از افتتاح پنج  مدرسه درحال ساخت خبر داد و افزود: از این تعداد ۲ مدرسه در رکن کلا و یک مدرسه در دینه سر با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در حال ساخت است.

حبیب نژاد در خصوص طرح های گلخانه ایی، افزود: یکصد طرح گلخانه ای اعم از گلهای تزئینی و آپارتمانی در روستاهای ملاکلا و اخته چی آغاز شد که حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات  برای راه اندازی طرح های گلخانه ای در اختیار افراد قرار گرفته است.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به اینکه از حضور سرمایه گذاران در بخش کشاورزی استقبال می کنیم ،گفت که در بحث کشاورزی سرمایه گذاران می توانند بدون داشتن دغدغه در گرفتن صدور مجوز و تسهیلات نسبت به طرح های خود اقدام کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار