تزریق اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ورزش مازندران\

تزریق اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ورزش مازندران

  • کد خبر: 2111101397
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1400 - 18:06

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، گفت: با پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته توسط استاندار، مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای ورزش این استان تزریق شده است.


به گزارش استناد نیوز، مهدی رازجویان روز یک شنبه در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار برای اجرای چمن طبیعی استادیوم وطنی قائمشهر اختصاص یافته است، افزود: بنا به درخواست مسئولین باشگاه نساجی تعویض چمن از مصنوعی به طبیعی در حال انجام شدن است.
وی با اعلام اینکه هم اکنون پیمانکار مشغول جمع آوری چمن مصنوعی است، گفت که برای آماده سازی هر چه سریعتر این ورزشگاه اداره کل ورزش و جوانان هم باید با جدیت تعداد پیمانکاران را اضافه کند.
معاون عمرانی استاندار مازندران، بیان کرد: همچنین برای تسریع در روند کار استاندار مازندران به فرماندار این شهرستان دستور داد تا به صورت روزانه از این ورزشگاه بازدید به عمل آورد.
رازجویان در پایان با بیان اینکه هم اکنون مشاور در حال برآورد قیمت برای چمن طبیعی است، افزود: امیدواریم تا هفته آینده برآورد قیمت به سرانجام برسد و با انتخاب پیمانکار بتوانیم هر چه زودتر شاهد ایجاد چمن طبیعی در این ورزشگاه باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار