25 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونا در قائمشهر پلمب شدند / واحدهای صنفی غیرضرور اجازه فعالیت ندارند\

25 واحد صنفی بی توجه به محدودیت های کرونا در قائمشهر پلمب شدند / واحدهای صنفی غیرضرور اجازه فعالیت ندارند

  • کد خبر: 2111101389
  • چاپ
  • انتشار: 26 مرداد 1400 - 16:32

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه بنا به تصویب ستاد ملی کرونا، واحدهای صنفی غیرضرور اجازه فعالیت ندارند، گفت: از روز گذشته تاکنون 25 واحد صنفی بدلیل بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی، پلمب شدند.

 

به گزارش استناد نیوز، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا وضع شد.براین اساس همه اصناف و بانک‌ها و مشاغل دولتی به جز اصناف ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مرداد ماه تعطیل شد.

مجید ابراهیم نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: طرح ضربتی نظارت بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان به صورت ویژه در این شهرستان اجرایی شده است.

 وی گفت: واحدهای صنفی که این مقررات را رعایت نکنند بر حسب دستور دادستان این شهرستان پلمب می شوند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا، بازدید از اصناف توسط 10 تیم در دو نوبت صبح و عصر در حال انجام شدن است، افزود: این بازدید متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی است و با واحدهای متخلف هم با جدیت برخورد می شود.

ابراهیم نژاد در پایان از پلمب 25 واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت : همچنین از روز گذشته تاکنون به 100 واحد صنفی هم تذکر داده شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار