تا پایان تعطیلات 6 روزه قطعی برق نداریم / هفته آینده روزهای سختی خواهیم داشت\

تا پایان تعطیلات 6 روزه قطعی برق نداریم / هفته آینده روزهای سختی خواهیم داشت

  • کد خبر: 2111101388
  • چاپ
  • انتشار: 24 مرداد 1400 - 18:52

سخنگوی صنعت برق از عدم اعمال محدودیت و قطعی برق در طی تعطیلات 6 روزه پیش رو تا روز یکشنبه هفته آینده خبر داد

به گزارش استناد نیوز، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اعلام این خبر از دستگاههای اجرایی، ادارات و بانکها خواست تا از خاموش بودن وسایل برقی، سرمایشی و غیرضروری در این چند روز تعطیل مطمئن شوند.

وی از هموطنانی که در این ایام تعطیلات در منزل می‌مانند درخواست کرد توصیه‌های مدیریت مصرف را جدی گرفته و صرفه جویی لازم را داشته باشند تا مشکلی در تامین برق مورد نیاز بوجود نیاید.

سخنگوی صنعت برق اضافه کرد: روز گذشته مصرف برق حدود 66 هزار مگاوات بود که امروز هزار مگاوات کاهش یافت و در عین حال حدود 800 مگاوات از نیروگاههایی که خارج از مدار بودند خوشبختانه به سرعت تعمیر شده و در مدار تولید قرار گرفتند.

به گفته رجبی مشهدی، خوشبختانه امروز تعداد حوادث به میزان چشمگیری کاهش یافت و به تبع آن نیز اعمال محدودیتها به حداقل رسید، به طوری که اگر در جایی نیاز به اعمال محدودیت و یا خاموشی پراکنده وجود داشت، از طریق جداول خاموشیهای برنامه‌ریزی شده‌ای بود که پیش از این به اطلاع مردم رسید است.

وی در پایان هفته آینده را هفته ای سخت برای شبکه برق دانست و افزود: پیش بینی های هواشناسی از افزایش دمای هوا طی هفته آینده خبر می دهند که به دنبال آن افزایش مصرف برق را به همراه دارد، از هم اکنون تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار