بستری بیماران کرونایی در بابل از مرز 500 نفر گذشت/ بستری 158 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته\

بستری بیماران کرونایی در بابل از مرز 500 نفر گذشت/ بستری 158 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته

  • کد خبر: 2111101329
  • چاپ
  • انتشار: 03 مرداد 1400 - 13:17

فرماندار بابل گفت: بستری بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته با یک جهش بی سابقه به ۱۵۸ نفر در روز رسید و هم اکنون مجموعه بیماران بستری به  ۵۴۱ نفر افزایش یافت .

 

به گزارش   استناد نیوز؛ قربانعلی ولیزاده بورا روز یکشنبه  در جلسه شورای فرهنگ عمومی بابل در مدرسه خاتم الانبیای این شهر افزود : بررسی ها نشان می دهد که وضعیت کرونایی در این شهرستان به مراتب خطرناک تر از اسفند ۹۸ شده است و بستری بیماران در مدار افزایشی ادامه دارد .

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار کرونایی در بابل جان خود را از دست دادند و افزایش آمار فوتی در روزهای آینده نیز دور از انتظار  نیست.

ولیزاده بورا اظهار داشت:  در حال حاضر ۴۲ بیمار بدحال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی بستری هستند که این آمار میزان مرگ و میر کرونایی را در بابل افزایش می دهد.

 فرماندار بابل گفت : تالارها در بابل تحت هیچ شرایطی اجازه فعالیت ندارند و اگر شهروندان موردی را مشاهده کردند به فرمانداری بابل اطلاع دهند تا با آنان برخورد شود.

وی از ائمه جمعه شهرستان بابل خواست تا به طور جدی از شهروندان و مخاطبان بخواهند ،پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق رعایت کنند و  از طرفی همه مردم باید حال و روز تلاش ۱۸ ماهه کادر درمانی را در این شرایط درک کنند .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار