تجمعات باز هم عامل گسترش کرونا در جویبار شد\

تجمعات باز هم عامل گسترش کرونا در جویبار شد

  • کد خبر: 2111101304
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1400 - 16:04

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جویبار، گفت: عادی انگاری مردم، تجمعات و ازدحام جمعیت عامل وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان شده است.

 

مهدی فکوری روز سه شنبه در گفت و گو با استناد نیوز با بیان اینکه وضعیت بیمارستان عزیزی جویبار بحرانی نیست و قابل کنترل است، افزود: تخت بیمارستان عزیزی برای پذیرش بیماران جا دارد اما از مردم می خواهیم تا برای جلوگیری از انتشار این ویروس از حضور غیرضروری در مراکز پرجمعیت پرهیز کنند و همچنین استفاده از ماسک، شست و شوی دست، حلق و بینی را جدی بگیرند.

وی با اعلام اینکه مردم نقش بسیار موثری در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا دارند، گفت: همه فعالیتهایی که دستگاه های اجرایی به منظور کنترل بیماری کرونا انجام می دهند، شاید از نقش مردم برای جلوگیری از انتشار این بیماری کمتر باشد.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جویبار با بیان اینکه باید این واقعیت را پذیرفت که هوشیاری مردم موثرترین راه کنترل این بیماری است، تاکید کرد: برای کنترل بیماری کرونا تا زمانی که شاهد حمایت و پشتیبانی از سوی مردم نباشیم نمی توانیم کاری را از پیش ببریم بنابراین از مردم می خواهیم تا این بیماری را به شوخی نگیرند.

وی همچنین از مردم خواست تا به منظور مبتلا نشدن به بیماری کرونا، نسبت به غرغره کردن حلق و بینی خود اقدام نمایند .

دکتر فکوری در پایان با اشاره به اینکه 800 دوز واکسن کرونا به این شهرستان ارسال شده است، گفت: گروه سنی 65 سال به بالا با در دست داشتن کارت ملی می توانند نسبت به زدن واکسن خود اقدام نمایند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار