شهر قائمشهر به یک تفکر جدید نیاز دارد\
  • مرتضی کیانی با کد نامزدی 418:

شهر قائمشهر به یک تفکر جدید نیاز دارد

  • کد خبر: 2111101212
  • چاپ
  • انتشار: 22 خرداد 1400 - 12:12

مرتضی کیانی درونکلائی نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهر قائمشهر با بیان اینکه این شهر به یک تفکر جدید نیاز دارد، گفت: از قائمشهری ها تقاضا دارم تا به جوانان که استعدادهای فوق العاده ایی دارند اعتماد کنند و با رای به آنان در پای صندوق های رای این فرصت خدمت را برایشان فراهم نمایند.

 

به گزارش استناد نیوز، مرتضی کیانی درونکلائی متولد 1366 ،  دارای مدرک لیسانس معماری با کد نامزدی 418  و  با شعار همه چیز قرار است تا از نو شروع شود پا به عرصه رقابتها گذاشته است.

مرتضی کیانی درونکلائی در گفت و گو با استناد نیوز مهم ترین برنامه های خود را اصلاح ساختار شهرداری و ساماندهی نیروهای این مجموعه بر اساس تخصص ها اعلام کرد و گفت که به دنبال افزایش حقوق نیروهای شهرداری هستم.

وی دیگر برنامه های خود را زیباسازی و بهسازی مبلمان و منظر شهری، تفکیک زباله در سطح شهر، اتمام پروژه های نیمه تمام شهری شامل روگذر سه راه کنسرو، کنارگذر دنج کلا اعلام کرد.

نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قائمشهر دیگر الویت خود برای حضور در شورا را حل معضل کارخانه نساجی به عنوان نماد این شهر اشاره ایی کرد و گفت که تشکیل کارگروه های تخصصی معماری، شهرسازی و عمران، احداث زیرگذر های چمازکتی، قائم محله و دخانیات و ساماندهی سیستم حمل و نقل شهری و اتوبوس های شهری از دیگر برنامه هایی است که باید در این شهر اجرایی شود.

برخی از سوابق اجرایی:

** جزء 5 دانشجو نمونه در مقطع کارشناسی

**سرباز نمونه کشوری در سال 91

**پیمانکار شرکت کناف ایران

** دارا بودن بیش از 10 سال سابقه اجرایی و عمرانی ساختمانی

** دارا بودن پایه 2 طراحی و نظارت معماری از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

** یک دهه تجربه در اجرا و نظارت پروژه های ساختمانی شهری

** دارای مدرک بین المللی از شرکت کناف ایران

**دارای مدرک تخصصی از موسسه سخنوران

**فعال در عرصه های مذهبی، اجتماعی و ورزشی در شهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار