2 روز تا اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر و بازار داغ شایعات و شنیده ها\
  • اختصاصی استنادنیوز؛

2 روز تا اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر و بازار داغ شایعات و شنیده ها

  • کد خبر: 2111101100
  • چاپ
  • انتشار: 05 ارديبهشت 1400 - 21:46

درحالی که تنها 2 روز تا اعلام رسمی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای شهر باقی مانده است از گوشه کنار شهرهای استان خبرهای زیادی در این خصوص به گوش می رسد

به گزارش استناد نیوز ، روز 8 اردیبهشت فرمانداری ها نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات شورای شهر ششم توسط هیات نظارت شهرستان ها را به طور رسمی اعلام خواهند کرد، با اضافه شدن استعلام اطلاعات سپاه در این دوره از بررسی صلاحیت ها و جدیت بیشتر هیات های نظارت شهرستانی و استان به نظر می رسد کار برای کسانی که در حیطه مسئولیت های گذشته خود تخلفاتی داشته اند در اخذ تایید صلاحیت  بسیار سخت باشد.

خبرهای غیر رسمی رسیده به خبرنگار گروه رسانه ای استناد نیز گویای همین مسئله است، از شهرهای مختلف استان مازندران خبرهای بسیاری مبنی بر رد و عدم تایید صلاحیت برخی از اعضای شورای شهر پنجم و برخی چهره های سرشناس انتخابات به گوش می رسد.

حتی در برخی شهرهای استان مازندران شنیده می شود صلاحیت هیچ یک از اعضای شورای شهر فعلی برای شرکت در انتخابات پیش رو تایید نشده است، به نظر می رسد در شهرهای بزرگ استان نیز وضعیت به همین منوال باشد.

به عنوان مثال در خبرهای غیر رسمی از شهر ساری که بالاترین تعداد داوطلب را به خود اختصاص داده، حکایت از عدم تایید صلاحیت  تعداد قابل توجهی از افراد دارد که در این بین نام های آشنا خودنمایی می کنند!

در قائمشهر و بابل نیز به نظر می رسد هیات نظارت با همکاری سایر دستگاه ها با جدیت مدارک را بررسی کرده تا اجازه ورود افرادی که صلاحیت های لازم را ندارند به شورای ششم شهر نداده تا اتفاقات تلخ و تخلفات گسترده ای که در شوراهای پنجم  صورت گرفت تکرار نشود.

البته افرادی که تا این لحظه صلاحیتشان مورد تایید قرار نگرفته است درحال رایزنی های گسترده برای اخذ تاییدیه هستند اما با توجه به صحبت های متعدد سردار سعادتی نماینده بابل و رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان مازندران و همچنین علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندورود و سخنگوی این هیات مبنی بر عدم پذیرش سفارش دیگران و برخورد با این موضوع، به نظر نمی رسد دست اندازان به بیت المال و تضییع کنندگان حقوق مردم که در امتحانات گذشته خود مردود شده اند، شانسی برای ورود به عرصه انتخابات 1400 را داشته باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار