111 واحد جامعه هدف بهزیستی در مازندران واگذار شد/ 41 واحد مسکونی در قائمشهر در دست ساخت است\

111 واحد جامعه هدف بهزیستی در مازندران واگذار شد/ 41 واحد مسکونی در قائمشهر در دست ساخت است

  • کد خبر: 2111100944
  • چاپ
  • انتشار: 21 بهمن 1399 - 13:57

به مناسبت دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز سه شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی 111 واحد  مسکونی به جامعه هدف بهزیستی در سطح مازندران واگذار شد.

 

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل بهزیستی مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح همزمان 2 هزار و 381  واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در کشور هستیم، افزود: به صورت نمادین این افتتاحیه در یکی از واحدهای مسکونی دارای خانواده 2 معلول شهرستان قائمشهر برگزار شده است.

دکتر فرزاد گوهردهی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 111 واحد مسکونی در مازندران در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است، گفت که از این تعداد 34 واحد مسکونی مربوط به خانواده دارای 2 معلول و بیشتر و مابقی مربوط به سایر جامعه هدف بهزیستی بوده است.

وی میزان تسهیلاتی که به صورت بلاعوض در اختیار جامعه هدف بهزیستی قرار گرفت را 35 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در حوزه شهری مبلغ 140 میلیون تومان و در حوزه روستایی 85 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

وی هدف‌گذاری بهزیستی مازندران برای ساخت مسکن مددجویی در سال جاری را ۳۶۰ واحد اعلام کرد و گفت که استان از برنامه هدف پیشگیری گرفته تا جایی که در نیمه نخست امسال ۴۶۰ واحد مسکونی به مددجویان واگذار کرد و امروز هم ۱۱۱ واحد دیگر تحویل شد ، در نتیجه برنامه ریزی این است که پایان امسال 700 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل دهیم.

بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران ، افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 3 واحد مسکونی دارای خانواده دو معلول در قائمشهر به بهره برداری رسیده است.

اسرافیل یزدانی گفت: به ازای هر واحد مسکونی 140 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض به خانواده ها تعلق گرفته است.

وی با اعلام اینکه در طی 2 سال اخیر 45 خانواده دارای 2 معلول در سطح این شهرستان صاحب خانه شدند، افزود: امسال هم ساخت 41 واحد مسکونی برای خانواده های سرپرست خانوار و معلولین در دستور کار قرار دارد که تاکنون هزینه ساخت مسکن برای 30 واحد مسکونی به مبلغ 353 میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر در پایان با بیان اینکه در سال جاری برای 173 نفر از خانواده تحت پوشش این اداره اشتغال ایجاد شده است، گفت که میزان کل تسهیلات به مبلغ 7 میلیارد و 150 میلیون تومان بوده است.

بهزیستی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار