5 طرح مددجویی در قائمشهر به بهره برداری رسید\

5 طرح مددجویی در قائمشهر به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111100941
  • چاپ
  • انتشار: 20 بهمن 1399 - 19:43

همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه 5 طرح مددجویی تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان قائمشهر به بهره برداری رسید.

 

به گزارش استناد نیوز، رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک طرح گلخانه ای با اشتغال سه نفر به بهره برداری رسیده است، افزود: برای این طرح مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات به مددجوی کمیته امداد تعلق گرفته است.

جمال یعقوبی دیگر طرحی که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری رسیده است را تولید عرقیات گیاهان دارویی در روستای ریکنده اعلام کرد و گفت که در این طرح چهار نفر مشغول به فعالیت شده اند.

وی میزان تسهیلات برای این طرح به متقاضی را 50 میلیون تومان اعلام کرد.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قائمشهر با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک واحد مسکونی تحت پوشش این اداره با هزینه ای بالغ بر 120 میلیون تومان در روستای چمازکتی به بهره برداری رسیده است، افزود: زمین و ساخت این واحد مسکونی با همت خیرین انجام شده است.

یعقوبی در پایان گفت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر مرکز نیکوکاری تخصصی فرهنگی و مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی هم به بهره برداری رسیده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار