توزیع 4 هزار ماسک در روستای اسماعیل کلا بزرگ جویبار / مردم پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند\

توزیع 4 هزار ماسک در روستای اسماعیل کلا بزرگ جویبار / مردم پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند

  • کد خبر: 2111100842
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1399 - 11:46

دهیار روستای اسماعیل کلا بزرگ از بخش مرکزی جویبار از اهالی این روستا خواست تا به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، پروتکل های بهداشتی را با جدیت رعایت کنند.

 

حمزه کریمی روز پنج شنبه در گفت و گو با استناد نیوز از چاپ و نصب بنر و توزیع بروشورهای آگاهی بخش در خصوص ویروس کرونا در سطح این روستا خبر داد و افزود: از ابتدای ویروس کرونا تاکنون هشدارهای این ویروس به مردم اطلاع رسانی شد.

وی با اعلام اینکه به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا چهار هزار ماسک بهداشتی در بین اهالی این روستا توزیع شده است، گفت که همچنین به منظور مقابله با ویروس کرونا، 6 مرحله سم زدایی و گندزدایی در سطح این روستا انجام شده است.

دهیار روستای اسماعیل کلا بزرگ از توزیع 27 بسته معیشتی در بین نیازمندان این روستا خبر داد و افزود: به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا طرح شهید سلیمانی با همت پایگاه مقاومت بسیج، خانه بهداشت، بخشداری و دهیاری در سطح این روستا در حال انجام شدن است.

کریمی با بیان اینکه هشدارهای کرونایی به نانوایی های سطح این روستا را ارائه داده  ایم، گفت: در بازدید های به عمل آمده خوشبختانه نانوایی ها و اصناف این روستا پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می کنند.

وی در پایان از این اهالی خواست تا به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا با ستاد ملی مبارزه با این ویروس همکاری های لازم را به عمل آورند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار