بسته غذای گرم در سوگواره یاس نبوی در مازندران توزیع شد\

بسته غذای گرم در سوگواره یاس نبوی در مازندران توزیع شد

  • کد خبر: 2111100829
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1399 - 13:19

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و متولیان موقوفات در ایام فاطمیه توزیع شد، گفت: این بسته‌های غذایی در راستای سوگواره یاس نبوی و طرح شهید سلیمانی تهیه و توزیع شده است.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح سوگواره یاس نبوی، اظهار کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) طرح سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران اجرا شد.
وی بیان کرد: در راستای طرح سوگواره یاس نبوی و طرح شهید سلیمانی 12 هزار بسته معیشتی از محل عوائد موقوفات بین نیازمندان استان در حال توزیع است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع 5 هزار بسته غذای گرم از محل موقوفات، کمک‌های خیرین و متولیان موقوفات در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: بسته‌های غذایی با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی در آشپزخانه‌ها تهیه و در نقاط محرم و مراسمات عزاداری بین عزاداران توزیع شده است.
حیدری در پایان با اعلام اینکه اوقاف و امور خیریه مازندران از روز نخست شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بوده است، گفت که اقدام به توزیع بسته‌های کمک مومنانه و بسته‌های بهداشتی کرده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار