حمیدرضا مرادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری انتخاب شد\

حمیدرضا مرادی به عنوان سرپرست شهرداری ساری انتخاب شد

  • کد خبر: 2111100763
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1399 - 18:25

استاندار مازندران روز پنجشنبه ۲ روز پس از آن که قائم مقامی شورای اسلامی شهر ساری را در اختیار گرفت ، طی حکمی حمیدرضا مرادی رابه عنوان سرپرست شهرداری ساری منصوب کرد.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران ، مرادی همچنین پس از دریافت حکمش با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار معارفه شد و کارش را در عمارت شهرداری ساری شروع کرد.

مهدی رازجویان در مراسم معارفه سرپرست شهرداری ساری بر اهتمام جدی شهردار ساری بر تعهدات شهرداران مندرج در میثاق نامه خدمت صادقانه شهرداران مازندران با استاندار تاکید کرد و گفت: تلاش برای ساماندهی و تقویت مدیریت شهری و اتمام پروژه های نیمه تمام شهرداری از جمله این تاکیدات است.

او افزود: مدیریت پسماند، توسعه فضای سیز و اجرای طرح میراث ماندگار و ایجاد درآمدهای پایدار از جمله وظایفی است که شهرداری ها باید همواره بدان همت نمایند.

معاون استاندار بر استمرار ایفای نقش شهرداری ها در مقابله با کرونا تاکید کرد.

مرادی پیش از شروع به کار به عنوان سرپرست شهرداری ساری، میثاق نامه خدمت صادقانه شهرداران با استاندار مازندران را امضا کرد.

مرادی پیش از این از آذر ماه سال ۹۸ تاکنون رییس حراست شهرداری ساری بود. وی همچنین ریاست حراست شهرداری قائم شهر و پیش تر مدیر اداری مالی شهرداری قائم شهر و معاون اداری ، مالی سازمان همیاری شهرداری های استان مازندران را در کارنامه دارد.

شورای حل اختلاف وزارت کشور روز سه شنبه ۱۶ دی ماه شورای اسلامی شهر ساری را به خاطر دستگیری تمامی اعضای اصلی آن بر سر پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری منحل و قائم مقامی این نهاد را به استاندار مازندران واگذار کرد.

طبق قانون شوراها ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهر ساری را دارد و از این پس تمامی امور شهرداری ساری با نظارت وی باید انجام شود.

شهرداری ساری از ۱۷ آبان ماه امسال به دنبال دستگیری و بازداشت عباس رجبی ، شهردار این شهر بلاتکلیف بود.

رجبی بر سر پرونده فساد در شهرداری ساری که از سه سال پیش باز شده بود ، دستگیر شد ؛ پرونده ای که تمامی ۹ عضو اصلی شورای این شهر را در بازداشت قرار داد و علاوه بر آن به شورای چهارم هم سرایت و یکی از اعضای شورای آن دوره را هم روانه بازداشتگاه کرد.

رییس کل دادگستری مازندران دیروز اعلام کرد که پرونده فساد و تضییع حقوق عمومی شهرداری ساری همچنان باز و احتمالا دستگیری های بیشتری در راه است.

گمانه زنی ها حاکی است که احتمالا برخی از مدیران شهرداری ساری در دوره های گذشته هم پایشان به این پرونده باز خواهد شد.

پرونده فساد شهرداری ساری برای نخستین بار تیر ماه سال ۹۷ رسانه ای شد ولی دستگیری اعضای شورای شهر از اوایل تابستان امسال شروع شد و در نهایت آخرین روزهای ماه آذر تمامی ۹ عضو اصلی پایشان به پرونده باز شد و دستگیر شدند.

شورای شهر ساری ۶ عضو علی البدل هم داشت که چهار عضو از ورود به شورا برای بازگرداندن آن به حد نصاب انصراف دادند و تنها ۲ عضو حاضر شدند وارد شورا شوند که حضور آنها هم از نیمه مهر امسال تا نیمه آبان ماه بیشتر دوام نیاورد چون یکی از آنها استعفا کرد و دیگری هم تنها بازمانده از میان ۱۵ منتخب مردم در انتخابات شورای پنجم است که باقی مانده است.

 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار