توزیع بیش از 12 هزار و 700 بسته بهداشتی در بخش نارنجستان سوادکوه شمالی / جلوگیری از ورود 37 خودرو غیربومی\

توزیع بیش از 12 هزار و 700 بسته بهداشتی در بخش نارنجستان سوادکوه شمالی / جلوگیری از ورود 37 خودرو غیربومی

  • کد خبر: 2111100757
  • چاپ
  • انتشار: 18 دی 1399 - 11:59

بخشدار نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی با اعلام وضعیت قرمز کرونایی در سطح این شهرستان گفت : در طی 24 ساعت گذشته از ورود 37 خودرو غیربومی به این بخش جلوگیری شده است.


به گزارش استناد نیوز، سهیل جانی پور با بیان اینکه با اعلام وضعیت قرمز کرونایی اقدامات زیادی را براساس ستاد ملی کرونا در سطح روستاهای بخش نارنجستان انجام و در حال انجام هستیم ، افزود: دریک هفته گذشته بیش از 12 هزار و 700 ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست بین اهالی بخش نارنجستان توزیع شده است.
وی با اعلام اینکه بخش نارنجستان کمتر از هشت هزار نفر جمعیت دارد، گفت: یک و نیم برابر جمعیت این بخش، ماسک و محلول ضدعفونی دست توزیع شده است.
بخشدار نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی به طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح این روستاها اشاره ایی کرد و گفت که با کمک دهیاری ها، بهورزان و پایگاه مقاومت بسیج طرح مراقبت و نظارت از خانواده های بیمار در حال انجام شدن است تا بتوانیم با ارائه مایحتاج و بسته های معیشتی به افراد و خانواده بیمار، از حضورشان در سطح روستا و شهر جلوگیری کنیم.
جانی پور تعداد افرادی که در طرح شهید سلیمانی در حال فعالیت هستند را حدود 100 نفر اعلام کرد.
در بخش نارنجستان 15 روستا وجود دارد.
وی با اعلام اینکه نظارت بر اماکن گردشگری در بخش نارنجستان در حال انجام شدن است، گفت که به دلیل وضعیت قرمز سطح شهرستان سوادکوه شمالی و به منظور جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا، مجموعه های گردشگری همچون سدبرجستانک و جنگل اندرگلی را به روی گردشگران و مسافران بسته ایم. در این طرح خداروشکر اقامتگاه های بومگردی هم همکاری های لازم را داشته اند و مراکز ها تعطیل است.
بخشدار نارنجستان شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه بحث کنترل ورود خودروهای غیربومی به سطح این روستاها در حال انجام شدن است، افزود: ایست بازرسی در ورودی چایباغ و روستاهای بورخیل و کتی لته با همکاری دهیاری و بسیج برپا شد تا از ورود خودرو غیربومی به روستاهای این بخش جلوگیری شود.
جانی پور بیان کرد: در 48 ساعت گذشته 37 خودرو پلاک غیربومی از مراکز ایست و بازرسی، بازگردانده شده اند.
وی در پایان با اعلام اینکه از سه روز گذشته با استفاده از آژیر ماشین آتش نشانی هشدار کرونایی به مردم در روستاهای بخش نارنجستان و مرکزی انجام شد، گفت که کلیپ این اطلاع رسانی به استاندار ارسال شد و این موضوع با نظر استاندارهم برای سایر مناطق پیشنهاد شده است.
بدلیل قرار گرفتن شهرستان سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز کرونایی دهستان لفور هم به روی مسافران بسته شد و از ورود خودروهایی با پلاک غیر بومی جلوگیری شده است.
۲ منطقه گردشگری در این بخش همچون پارک جنگلی آذررود و سنبل رود هم تعطیل شده است تا از ورود افراد غیربومی جلوگیری شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار