2 دهستان در سوادکوه همچنان با انسداد راه فرعی مواجه است\

2 دهستان در سوادکوه همچنان با انسداد راه فرعی مواجه است

  • کد خبر: 2111100681
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1399 - 14:11

سرپرست فرماندار شهرستان سوادکوه از انسداد راه فرعی 2 دهستان به دلیل بارش سنگین برف در این شهرستان خبر داد.


عین الله طالبی روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: باتوجه به بارش شدید برف و باران که از پنج شنبه ( چهارم دی ماه آغاز و تا شب گذشته ادامه داشت ) راه فرعی و آنتنی اکثر روستاها در دهستان ولوپی بسته اما راه اصلی این روستاها باز است.
وی گفت که هم اکنون نیروهای راهداری با ادوات و امکانات بخش خصوصی البرز مرکزی و راهداری در حال بازگشائی مسیر هستند.
سرپرست فرماندار سوادکوه به 2 مشکل در منطقه کسیلیان سوادکوه اشاره ایی کرد و ادامه داد: به دلیل بارش شدید برف و باران چهار روستا در این منطقه با انسداد راه مواجه است که دهیاری ها و نیروهای راهداری با ادوات استیجاری در حال بازگشائی مسیر هستند.
طالبی از قطعی برق هشت روستا در منطقه کسیلیان و چهار روستا در منطقه ولوپی به دلیل سقوط درخت بر روی تیربرق خبر داد و افزود: عوامل نیروهای برق رسانی در آن مناطق مشغول فعالیت هستند تا هر چه سریعتر تمام این مناطق برق دار شود.
وی به مشکل در مسیر خانقاپی و روستاهای بالادست اعم از رجه و آسه اشاره ایی کرد و گفت: هم اکنون نیروهای راهداری با ادوات استیجاری مشغول به بازگشائی این مسیر هستند.
سرپرست فرماندار شهرستان سوادکوه با بیان اینکه به دلیل ارتفاع بالای برف بازگشائی این مناطق زمان بر است، افزود: عوامل راهداری و نیروهای خدمات رسان تمام تلاش خود را به کار می برند تا هر چه سریعتر این مسیرها بازگشایی شود.
طالبی در پایان با اشاره به اینکه تردد در محور اصلی گدود به صورت عادی و روان در حال انجام شدن است، گفت: در حوزه شهری و معابر شهری هم شهرداری ها با نمک پاشی در حال برف روبی مسیرها هستند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار