36 مسافر در راه مانده در سوادکوه اسکان اضطراری شدند / رهاسازی 6 خودرو در سوادکوه شمالی\

36 مسافر در راه مانده در سوادکوه اسکان اضطراری شدند / رهاسازی 6 خودرو در سوادکوه شمالی

  • کد خبر: 2111100680
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1399 - 10:00

نجاتگران هلال احمر شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی از صبح روز جمعه تاکنون نسبت به رهاسازی 336 خودرو گرفتار در برف اقدام کرده اند.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه روز شنبه در گفت و گو با استناد نیوز، افزود: در پی برودت هوا و بارش برف و باران در محور سوادکوه از جمله در منطقه ارفعده، دوگل، گدوک و مناطق شهری زیراب تیم های امداد و نجات شهرستان به کمک در راه ماندگان و خودروهای زمینگیر شتافتند.
وحید متانی گفت: در این عملیات چهار تیم امداد جاده ای و یک تیم پشتیبان با به کارگیری چهار دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه خودرو ست نجات، یک دستگاه خودرو هایلوکس دو کابینه و 35 نفر از پرسنل نجات گر هلال احمر فعالیت داشته اند.
وی با بیان اینکه در این عملیات روان سازی و بستن زنجیز چرخ 240 خودرو انجام شده است، افزود: رهاسازی 330 خودرو گرفتار در برف هم انجام شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از اسکان اضظراری 36 خودرو گرفتار در برف خبر داد و گفت که 72 بسته غذایی بین در راه ماندگان توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه شمالی هم در گفت و گو با استناد نیوز از رهاسازی 6 دستگاه خودرو سواری و وانت بار در منطقه پلنگ دره این شهرستان خبر داد.
ذات الله فغانی نژاد گفت: طی گزارش اعلام شده به پایگاه امداد و نجات ، عوامل امدادی با یک دستگاه آمبولانس و با کمک نیروهای منابع طبیعی و یک دستگاه لودر شهرداری و تجهیزات برای بازگشایی منطقه پلنگ دره اعزام و نسبت به رهاسازی این خودرو ها اقدام کردند.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار