بازگرداندن بیش از 17 هزار خودرو غیربومی / جریمه 900 خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت کرونایی\

بازگرداندن بیش از 17 هزار خودرو غیربومی / جریمه 900 خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت کرونایی

  • کد خبر: 2111100615
  • چاپ
  • انتشار: 12 آذر 1399 - 13:11

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه وضعیت ترافیک راه های استان طی دو هفته اعمال محدودیت های جدید کرونایی روان شده است، گفت: از زمان شروع محدودیت های کرونایی تاکنون بیش از 17 هزار خودرو غیربومی به شهرهای مبداء بازگشت داده شدند.


به گزارش استناد نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی با اشاره به ترافیک روان طی دو هفته گذشته با اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در راههای استان اظهار داشت: در حال حاضر نیز ترافیک به صورت عادی و روان جریان دارد.
وی همچنین به شرایط جوی در استان اشاره کرد و گفت: پیش بینی شرایط جوی نشان می‌دهد که بارش برف و باران، احتمال ریزش سنگ و رانش در راههای استان وجود دارد از این رو باید از تردد و سفرهای غیرضروری پرهیز شود.
سرهنگ قدمی، کنترل فنی نقلیه نظیر سیستم گرمایشی، سالم بودن ترمز و داشتن تجهیزات زمستانی را در سفر و تردد از محورهای کوهستانی الزامی دانست و گفت: از زمان شروع محدودیت‌های کرونایی تاکنون بیش از ۱۷ هزار خودرو غیربومی به شهرهای مبدا بازگشت داده شدند.
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه دوربین‌های نظارتی نیز به جریمه خودروهایی با پلاک غیربومی می‌پردازد، گفت: تاکنون ۹۰۰ خودرو به دلیل عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی و قوانین جریمه شدند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار