400 پروژه به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور افتتاح شد\

400 پروژه به مناسبت هفته بسیج در سراسر کشور افتتاح شد

  • کد خبر: 2111100566
  • چاپ
  • انتشار: 27 آبان 1399 - 16:12

به مناسبت هفته بسیج و با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی 400 طرح با محوریت راه سازی، فرهنگی و ورزشی در سراسر کشور افتتاح شد.


به گزارش استناد نیوز، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور روز سه شنبه در افتتاح طرح سازندگی سالن چند منظوره ورزشی که در روستای اتو شهرستان سوادکوه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: امسال با همکاری دستگاه‌های اجرایی دولت و با اجرای پایگاه‌ها، نیروهای جهادی و نوادی مقاومت 10 هزار و 233 پروژه محرومیت‌ زدایی در دستور کار قرار گرفت، که نزدیک به 4 هزار و 900 پروژه در 10 مرداد و 15 مهر با حضور مسئولان مربوطه افتتاح شد. اکنون هم در آستانه هفته بسیج هستیم؛ دو هزار و 887 پروژه به صورت موضوعی افتتاح می شود.
سردار محمد زهرایی با اعلام اینکه پروژه آبرسانی در استان سمنان به نمایندگی از پروژه های دیگر افتتاح شد، گفت: امروز هم 400 پروژه‌ با محور راه‌سازی و فرهنگی و ورزشی در سطح کشور افتتاح می شود که استان مازندران به عنوان نماینده این پروژه انتخاب شده‌ است.
وی با تاکید بر اینکه 36 پروژه راه سازی در استان مازندران به مرحله افتتاح رسیده است که به عنوان الگو برای استان‌های دیگر معرفی می شود، بیان کرد: 420 پروژه های فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج افتتاح می شود که 195 پروژه برای استان مازندران است.هم اکنون هم سالن ورزشی چند منظوره روستای اتو با زیر بنا 900 متر در سوادکوه افتتاح شد که نماد پروژه ها است که با مشارکت مردم ساخته شده است .
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اعلام اینکه هم افزایی و همگرایی بین نهاد های مختلف و دستگاه های اجرایی با محوریت خدمت به مردم انجام شود، گفت : 54 هزار پایگاه مقاومت در سراسر ایران فعالیت می کنند. پروژه های مشارکت میان مردم و دستگاه های اجرایی سبب کاهش هزینه ها می شود و ما هم در کنار آنها هستیم تا به کارها سرعت دهیم. در تلاش هستیم فقر و محرومیت را از روستاها و حاشیه شهرها از بین ببریم.
سردار زهرایی در پایان با اعلام اینکه پروژه های استان مازندران نزدیک به 37 میلیارد تومان هزینه شد که در 195 پروژه ورزشی و فرهنگی مبلغی بالغ بر 21 میلیارد تومان هزینه شد، گفت: مابقی برای پروژه‌های راه‌ و دیوار ساحلی هزینه شده که بخشی هم در مرحله اجرا هستند که در مناسب دیگری جشن افتتاح خواهیم کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با اعلام اینکه سالن چند منظوره روستای اتو در فضایی به مساحت 900 متر به بهره برداری رسیده است، افزود: این سالن با هزینه ایی بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است که علاوه بر روستائیان این منطقه، روستاهای هم جوار هم تحت پوشش قرار می دهد.
حسن رنگرز با اعلام اینکه در سطح استان مازندران 90 پروژه نیمه تمام وجود دارد، گفت که تمام سعی و تلاش خود را به کارگیری خواهیم کرد تا پایان امسال 10 پروژه تکمیل و به بهره برداری برسانیم.
وی در پایان میزان اعتبار صرف شده برای 10 پروژه را قریب به 110 میلیارد تومان اعلام کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار